Timing av samleie i forhold til eggløsning (og babyens kjønn)

Haha, huffda, 106% baby? Kanskje en fremtidig paradisehotel-deltaker? "Jeg er meg sjæl 106%" [emoji28]
Haha, ja! Eller hun i mean girls som kunne forutsi været med puppene.. på slutten av filmen stod hun i pøsregnet og kjente på dem og mente det var en viss sannsynlighet for regn, tror det var 90% [emoji23]
Vi burde hatt gravidadise hotell! Deltakende par som får henge rundt hverandre, prøvere, også blir de hevet ut etter antall hormonelle klikk-tilfeller den uken [emoji23][emoji23]

Men jeg synes da det hadde vært fint med 106%sjanse for å bli gravid [emoji197] jeg vil ha.
 
Dette er også min erfaring. Og skulle ønske jeg visste det litt før. ;)
I følge min termin ble barnet unnfanget 4 dager før jeg fikk maksimal på fertilitetsmonitoren. :)
 
Vi hadde samleie to dager før el, dagen før el, el-dagen og dagen etter begge gangene jeg ble gravid. Var litt tilfeldig at det ble fire dager på rad (uregelmessig syklus), men fungerte fint med oss å ha sex fire dager på rad selv om mannen har litt dårligere svømmere.
 
Dette er også min erfaring. Og skulle ønske jeg visste det litt før. ;)
I følge min termin ble barnet unnfanget 4 dager før jeg fikk maksimal på fertilitetsmonitoren. :)

Befruktningen skjer ikke før egget løsner. Monitoren kan selvsagt vise feil, men forskjellen her ligger i hvor lenge sædcellene overlever og likevel klarer å gjøre jobben sin :)
 
Befruktningen skjer ikke før egget løsner. Monitoren kan selvsagt vise feil, men forskjellen her ligger i hvor lenge sædcellene overlever og likevel klarer å gjøre jobben sin :)
I know. Men litt rart det der; begge gangene jeg har blitt gravid har vi hatt sex før EL.
 
I know. Men litt rart det der; begge gangene jeg har blitt gravid har vi hatt sex før EL.

Ikke såååå rart, hvis man ser på tallene i studien er det dagene før og samme dag som gir høyest sannsynlighet. Har man sex noen dager før EL og svømmerne lever noen dager, vil de ligge klare i egglederen og vente på egget når det kommer :)
 
Då har jeg missforstått Trodde man kunne bli gravid for eksempel 12tima etter EL, siden det tar ca 24timer egglederen. bra man planter frø, før EL ogsa da
 
Eg trudde også at man kunne bli gravid etter EL, altså dagen etter. Men greit å vite.
Her ble eldste jenta lagt 5 dager før EL, hadde kun samleie den dagen og vet med sikkerhet ka dag EL var. Med minste hadde vi sex 3 ganger uka eg forventet EL men huske ikkje ka dager
 
I know. Men litt rart det der; begge gangene jeg har blitt gravid har vi hatt sex før EL.

Beklager, ble litt rot for å svare på tråden Gratulerer så masse! Så gøy at det gikk. Ble litt nyskjerrig om det ble jente eller gutt av det?
 
Back
Topp