M
Moderator Amalie
Guest
Legger denne under prøvernes viktigste tråder for dere.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, huffda, 106% baby? Kanskje en fremtidig paradisehotel-deltaker? "Jeg er meg sjæl 106%" [emoji28]Kunne ønske man kunne slå sammen prosent sjansene for å lykkes dersom man la inn aksjer 2 dager før, 1 dag før og selve EL dagen, ergo 36+34+36=106 prosent sjanse for å lykkes [emoji14]
Haha, ja! Eller hun i mean girls som kunne forutsi været med puppene.. på slutten av filmen stod hun i pøsregnet og kjente på dem og mente det var en viss sannsynlighet for regn, tror det var 90% [emoji23]Haha, huffda, 106% baby? Kanskje en fremtidig paradisehotel-deltaker? "Jeg er meg sjæl 106%" [emoji28]
Dette er også min erfaring. Og skulle ønske jeg visste det litt før.
I følge min termin ble barnet unnfanget 4 dager før jeg fikk maksimal på fertilitetsmonitoren.
I know. Men litt rart det der; begge gangene jeg har blitt gravid har vi hatt sex før EL.Befruktningen skjer ikke før egget løsner. Monitoren kan selvsagt vise feil, men forskjellen her ligger i hvor lenge sædcellene overlever og likevel klarer å gjøre jobben sin
I know. Men litt rart det der; begge gangene jeg har blitt gravid har vi hatt sex før EL.
I følge min termin ble barnet unnfanget 4 dager før jeg fikk maksimal på fertilitetsmonitoren.
I know. Men litt rart det der; begge gangene jeg har blitt gravid har vi hatt sex før EL.
Ble en nydelig gutt!Beklager, ble litt rot for å svare på tråden Gratulerer så masse! Så gøy at det gikk. Ble litt nyskjerrig om det ble jente eller gutt av det?