Hei.Hvordan gikk det med deg, @Mali86 ?
Ble tatt ul, og samtale med sosionom. Var for usikker til at de kunne gjøre mer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei.Hvordan gikk det med deg, @Mali86 ?
Hei.
Ble tatt ul, og samtale med sosionom. Var for usikker til at de kunne gjøre mer.
Ikke at jeg har hverken erfaring eller noe kunnskap som kan hjelpe deg her, men jeg vil oversende en diger klem!Hei.
Hei.
Sant det, han kunne kanskje ikke være med? Huff, håper dere finner ut av dette Hadde kanskje vært nyttig om dere hadde fått snakke med sosionom eller noen andre sammen, men det er kanskje ikke så lett å få til i disse tider.Takk dere ❤
Sambo fikk kanskje et lite sjokk, når jeg kom hjem like gravid som jeg dro så han fikk en tung kveld. Men om han får kjent litt på at jeg tenker tanken mot å beholde..
Sant det, han kunne kanskje ikke være med? Huff, håper dere finner ut av dette Hadde kanskje vært nyttig om dere hadde fått snakke med sosionom eller noen andre sammen, men det er kanskje ikke så lett å få til i disse tider.
Takk dere ❤
Sambo fikk kanskje et lite sjokk, når jeg kom hjem like gravid som jeg dro så han fikk en tung kveld. Men om han får kjent litt på at jeg tenker tanken mot å beholde..
Hei.Hvordan går det med deg? Har du bestemt hva du vil gjøre?
Hei.
Valget ble tatt i dag. Jeg beholder den lille. De ukene her har ikke vært lett. Depresjon har meldt sin ankomst, å valget måtte jeg ta alene. Om bf er med videre, gjenstår enda å se.
Hei.
Valget ble tatt i dag. Jeg beholder den lille. De ukene her har ikke vært lett. Depresjon har meldt sin ankomst, å valget måtte jeg ta alene. Om bf er med videre, gjenstår enda å se.
Hei.
Tusen takk dere ❤ Få som vet om dette enda, da jeg ikkje ønsker fortelle før jeg forteller det til storebror i huset ☺
Takk dere ❤