Time til abort

En tråd i 'November 2020' startet av Mali86, 27 Mar 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mali86 Flørter med forumet Novemberlykke 2020

Hei.

Ble tatt ul, og samtale med sosionom. Var for usikker til at de kunne gjøre mer.

• Hjertelig Hjertelig x 13
  2. s_91 Flørter med forumet Novemberlykke 2020

Uff. Har tenkt på deg, og håper du får god hjelp! Husk at dette er ditt valg, uansett hva det er

3. Kitty2019 Gift med forumet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 19 Julegavene 2019

Ikke at jeg har hverken erfaring eller noe kunnskap som kan hjelpe deg her, men jeg vil oversende en diger klem!

4. Baby snart? Gift med forumet Novemberlykke 2018 Himmelbarn Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Sender deg en stor klem! Er glad for å høre at du ikke gjennomførte det når du er usikker. Håper du får snakket med noen og kommer fram til hva som er riktig for deg.

5. Prosjekt lillesøster/lillebror Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

Bra du ikke forhastet deg med en beslutning.
    Så de noe på ul, og hvor langt er du?

6. Mali86 Flørter med forumet Novemberlykke 2020

Takk dere ❤

Sambo fikk kanskje et lite sjokk, når jeg kom hjem like gravid som jeg dro så han fikk en tung kveld. Men om han får kjent litt på at jeg tenker tanken mot å beholde.. ‍♀️

• Hjertelig Hjertelig x 11
  7. Mali86 Flørter med forumet Novemberlykke 2020

Alt bra med den lille. Ble satt 1 uke tilbake. 6+5

• Hjertelig Hjertelig x 4
    Last edited: 31 Mar 2020
  8. forumNoob Betatt av forumet Novemberlykke 2020

Sant det, han kunne kanskje ikke være med? Huff, håper dere finner ut av dette :Heartred Hadde kanskje vært nyttig om dere hadde fått snakke med sosionom eller noen andre sammen, men det er kanskje ikke så lett å få til i disse tider.

9. LB85 Glad i forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

videosamtale med sosionom burde jo gå an i disse tider. Eller i det minste via telefon på høytaler ?

10. Prosjekt lillesøster/lillebror Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

Hvordan går det med deg? Har du bestemt hva du vil gjøre? ❤️

11. Mali86 Flørter med forumet Novemberlykke 2020

Hei.
    Valget ble tatt i dag. Jeg beholder den lille. De ukene her har ikke vært lett. Depresjon har meldt sin ankomst, å valget måtte jeg ta alene. Om bf er med videre, gjenstår enda å se.

• Hjertelig Hjertelig x 40
  12. IsThisReal Glad i forumet

dette klarer du :Heartred bf vil måtte være en del av barnets liv enten på avstand eller sammen med deg. Det er et valg han må ta..
    la han få litt tid til å tenke.. prat sammen om han er en som tåler en samtale. Lykke til :Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 1
  13. Prosjekt lillesøster/lillebror Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

Så fint å høre❤️ Håper barnefar finner ut av hvor heldig han er som får et barn. Lykke til!

14. Baby snart? Gift med forumet Novemberlykke 2018 Himmelbarn Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Der høres ut som en veldig riktig beslutning utifra hva du skrev itidligere innlegg. Gratulerer så mye med baby på vei! :) Skjønner at du har det veldig tøft nå, men pappaen kan fortsatt venne seg til tanken og begynne å glede seg. Finnes mange historier om det. Uansett om du blir alene eller om dere blir to om det, er jeg sikker på at du vil klare deg fint!

Håper du har gode mennesker rundt deg som du kan snakke med, om det er venner, familie eller profesjonelle. Sender deg en stor klem! <3

• Hjertelig Hjertelig x 2
  15. Rikkus Flørter med forumet Novemberlykke 2020

Så godt å høre at du har funnet ut hva du vil:Heartred Her er jeg litt lettrørt for tiden, så når jeg så dette så kom tårene:happy:
    Håper du har god støtte fra mennesker rundt deg. Gratulerer så mye:Heartred

16. Mali86 Flørter med forumet Novemberlykke 2020

Tusen takk dere ❤ Få som vet om dette enda, da jeg ikkje ønsker fortelle før jeg forteller det til storebror i huset ☺

• Hjertelig Hjertelig x 5
  17. IsThisReal Glad i forumet

her er det ekstremt planlagt og prøvd i flere år - men storebror får heller ikke vite noe før vi har vært på ultralyd ;)

• Liker Liker x 1
  18. Ell1 Blir kjent med forumet

❤️

19. Kjærlighetimagen Flørter med forumet Marsboerne2017

:Heartred

20. Mali86 Flørter med forumet Novemberlykke 2020

Kan virkelig se ut som jeg blir alene om dette barnet også. bf er klar på at han skal ta ansvar, men han vurderer å flytte ut.

• Hjertelig Hjertelig x 11

Del denne siden