Time til abort

Kan virkelig se ut som jeg blir alene om dette barnet også. bf er klar på at han skal ta ansvar, men han vurderer å flytte ut.

Så leit å høre! Håper at han endrer mening etter hvert, men du klarer det alene også! Mange klemmer til deg! <3
 
Kan virkelig se ut som jeg blir alene om dette barnet også. bf er klar på at han skal ta ansvar, men han vurderer å flytte ut.

En gedigen klem til deg fra en som står i samme situasjon! Bf flyttet ut igår så det har vært mye tårer siden han dro. Ultralyd i morgen og må ta med storebror da jeg ikke har noen her.

Håper ting blir bedre for oss begge og at vi klarer å glede oss over svangerskapet etterhvert selv om ting er tungt nå.. <3
 
Kan virkelig se ut som jeg blir alene om dette barnet også. bf er klar på at han skal ta ansvar, men han vurderer å flytte ut.

Hvor gamle er dere? skjønner han hva han går glipp av hvis han flytter ut?
 
Kan virkelig se ut som jeg blir alene om dette barnet også. bf er klar på at han skal ta ansvar, men han vurderer å flytte ut.

Unnskyld at jeg sier det, men for en tosk. Hvis det er hans reaksjon, så tenker jeg du har det bedre uten han. La han flytte ut hvis han vil, så kan han sitte alene og sortere tankene sine.
Styrkeklem til deg. Dette klarer du!
 
En gedigen klem til deg fra en som står i samme situasjon! Bf flyttet ut igår så det har vært mye tårer siden han dro. Ultralyd i morgen og må ta med storebror da jeg ikke har noen her.

Håper ting blir bedre for oss begge og at vi klarer å glede oss over svangerskapet etterhvert selv om ting er tungt nå.. <3

Uff. Skjønner på tristheten og den manglende gleden over spiren i magen. Slik har jeg også det nå.
 
Kan virkelig se ut som jeg blir alene om dette barnet også. bf er klar på at han skal ta ansvar, men han vurderer å flytte ut.

Så vondt å høre! Håper dere finner ut av det:Heartred
Hvis ikke, så klarer du dette alene:Heartred
 
Kan virkelig se ut som jeg blir alene om dette barnet også. bf er klar på at han skal ta ansvar, men han vurderer å flytte ut.

Da er det jaggu ikke mye til mann å samle på. Nei herre min fred! Kjenner jeg blir så provosert jeg. Bare han stiller opp for ungen å gir den masse kjærlighet. Det får bli det viktigste nå. Dette fikser du skal du se. Å du vil ikke angre på den lille du fårn❤️

Hilsen ei med to barn med to udugelige fedre som verken har stilt opp for mor eller barn.
 
Back
Topp