Time til abort

Hei.

Ble tatt ul, og samtale med sosionom. Var for usikker til at de kunne gjøre mer.
Ikke at jeg har hverken erfaring eller noe kunnskap som kan hjelpe deg her, men jeg vil oversende en diger klem!
 
Hei.

Ble tatt ul, og samtale med sosionom. Var for usikker til at de kunne gjøre mer.

Sender deg en stor klem! Er glad for å høre at du ikke gjennomførte det når du er usikker. Håper du får snakket med noen og kommer fram til hva som er riktig for deg.
 
Takk dere ❤

Sambo fikk kanskje et lite sjokk, når jeg kom hjem like gravid som jeg dro så han fikk en tung kveld. Men om han får kjent litt på at jeg tenker tanken mot å beholde.. ‍♀️
 
Alt bra med den lille. Ble satt 1 uke tilbake. 6+5
 
Last edited:
Takk dere ❤

Sambo fikk kanskje et lite sjokk, når jeg kom hjem like gravid som jeg dro så han fikk en tung kveld. Men om han får kjent litt på at jeg tenker tanken mot å beholde.. ‍♀️
Sant det, han kunne kanskje ikke være med? Huff, håper dere finner ut av dette :Heartred Hadde kanskje vært nyttig om dere hadde fått snakke med sosionom eller noen andre sammen, men det er kanskje ikke så lett å få til i disse tider.
 
Sant det, han kunne kanskje ikke være med? Huff, håper dere finner ut av dette :Heartred Hadde kanskje vært nyttig om dere hadde fått snakke med sosionom eller noen andre sammen, men det er kanskje ikke så lett å få til i disse tider.

videosamtale med sosionom burde jo gå an i disse tider. Eller i det minste via telefon på høytaler ?
 
Hei.
Valget ble tatt i dag. Jeg beholder den lille. De ukene her har ikke vært lett. Depresjon har meldt sin ankomst, å valget måtte jeg ta alene. Om bf er med videre, gjenstår enda å se.

dette klarer du :Heartred bf vil måtte være en del av barnets liv enten på avstand eller sammen med deg. Det er et valg han må ta..
la han få litt tid til å tenke.. prat sammen om han er en som tåler en samtale. Lykke til :Heartred
 
Hei.
Valget ble tatt i dag. Jeg beholder den lille. De ukene her har ikke vært lett. Depresjon har meldt sin ankomst, å valget måtte jeg ta alene. Om bf er med videre, gjenstår enda å se.


Så fint å høre❤️ Håper barnefar finner ut av hvor heldig han er som får et barn. Lykke til!
 
Der høres ut som en veldig riktig beslutning utifra hva du skrev itidligere innlegg. Gratulerer så mye med baby på vei! :) Skjønner at du har det veldig tøft nå, men pappaen kan fortsatt venne seg til tanken og begynne å glede seg. Finnes mange historier om det. Uansett om du blir alene eller om dere blir to om det, er jeg sikker på at du vil klare deg fint!

Håper du har gode mennesker rundt deg som du kan snakke med, om det er venner, familie eller profesjonelle. Sender deg en stor klem! <3
 
Hei.
Valget ble tatt i dag. Jeg beholder den lille. De ukene her har ikke vært lett. Depresjon har meldt sin ankomst, å valget måtte jeg ta alene. Om bf er med videre, gjenstår enda å se.

Så godt å høre at du har funnet ut hva du vil:Heartred Her er jeg litt lettrørt for tiden, så når jeg så dette så kom tårene:happy:
Håper du har god støtte fra mennesker rundt deg. Gratulerer så mye:Heartred
 
Tusen takk dere ❤ Få som vet om dette enda, da jeg ikkje ønsker fortelle før jeg forteller det til storebror i huset ☺
 
Tusen takk dere ❤ Få som vet om dette enda, da jeg ikkje ønsker fortelle før jeg forteller det til storebror i huset ☺

her er det ekstremt planlagt og prøvd i flere år - men storebror får heller ikke vite noe før vi har vært på ultralyd ;)
 
Kan virkelig se ut som jeg blir alene om dette barnet også. bf er klar på at han skal ta ansvar, men han vurderer å flytte ut.
 
Back
Topp