isabellita
Betatt av forumet
Er det noen som har tips til hvordan jeg kan få lillesnupp til å drikke fra flaske?
Må få ho til å ta den da jeg skal opereres om noen mnd.
Må få ho til å ta den da jeg skal opereres om noen mnd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det krise kan man jo gi med sånn kopp med tut da. Litt mer stress kanskje, men da får di jo i seg litt![]()
Ja du sier noe der. Men vet ikke om ho får i seg nok melk da. Skal prøve forskjellige flasker også får pappaen i hus prøve å gi, kansje hun tar den da.
sniker litt jeg ;p
har du fått til å venne hun på flaska?
hvis hun fortsatt får pupp kan du prøve å først gi litt pupp for så å introdusere flaska med melk![]()
- det funka iallefall for begge tantebarna mine
evt at han prøver når du ikke er i hus.. skal visst være lettere når di ikke ser mammaen sin![]()
Når vi fikk førstemann, var jeg inne til operasjon når han var 4 mnd. Det nyttet ikke med flaske, så pappa'n måtte helle i fra liten kopp/hellebeger. Mye klin, men det funker. Jeg måtte slutte å amme når han var 7 mnd pga en kreftbehandling jeg skulle få. Han tok aldri flaske, heller ikke sugekopp. Så det ble til at vi måtte helle i han fra beger til han var 1 år. Håper det løser seg for dere med flaske. Hvis ikke så ordner det seg uansett![]()