tilgitt utroskap

hadde dere tilgitt eller ?

ALDRI!!! Kan ikke stole på han igjen og da kan jeg heller ikke være sammen med han. Hvis ikke han kan holde seg til meg og ta vare på den sjansen man har,så er det over og ut!
Har opplevd dette før i tidligere forhold og vet hvor jævlig det er!

ORIGINAL: SynnøveH

ORIGINAL: Mr Karo

Hei SynnøveH [:)]
Jeg skjønner veldig godt hvordan dette kan provosere, fordi det er situasjon som ingen ønsker å komme i. Og jeg er enig i at uansett "grunn" man har for å gjøre det, er det en ren egoistisk handling. Men jeg skjønner likevel ikke hvordan det jeg har skrevet bekrefter 'en gang.. osv'. Jeg snakker jo kun for meg selv, og jeg vet jo at jeg ikke kommer til å gjøre det igjen. Nettopp fordi jeg har, av erfaring, lært hvor vondt det er.. Det finnes helt klart de som aldri lærer, og det finnes de som har empati og respekt for andre menneskers følelser.
Kan bare snakke for meg selv, og jeg lærte sånt for mange år siden. [:)]

Det er vel ikke det best formulerte innlegget jeg har skrevet i mitt liv. Mente på en måte "en gang utro - alltid utro" i samme forhold. Sånn ala "din for evig - inntil videre". Jeg tror også at mennesket kan forandre seg og at hvis man har vært utro da man var 20, trenger man ikke være det når man er 30. Men jeg tror ikke på at noen forandrer seg over natten. Og siden det var det jeg måtte ha krevd av mannen min hvis han var utro, at jeg kunne stole på ham med en gang, ble det en umulig oppgave. Hvis forholdet er så dårlig, at man risikerer det ved å være utro, tviler jeg på om det kan endres der og da. At man går fra hverandre og vokser sammen igjen - OK. At man går inn i et nytt og bedre forhold og slutter å være utro - OK. At man modnes, eldes og skjønner mer enn tidligere - OK. Men at man i det samme forholdet, i den samme mentale tilstand, med de to samme personene kan endre alt over natten... Vel, jeg kan ikke se det for meg.

OKI, det er kanskje ikke mitt best formulerte innlegg dette heller. Men den som venter på noe godt...[;)]

hehe, skjønte bedre hva du skrev her ja.. [:D]
og i mange tilfeller har du helt sikkert rett oxo. jeg bare tror at man har lettere for å si at man ikke klarer å tilgi dersom man ikke har opplevd det.. men det unner jeg ingen å finne ut av selv. jeg legger heller ved en link som viser dette.. [;)]

http://www.port123.no/humor.php?kategori=3&view=true&id=20

ALDRI, en ren prinsippsak fra min side!

Back
Topp