Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: småbarnsmamma
hadde dere tilgitt eller ?
ORIGINAL: Karmacom
ORIGINAL: Trine5
ORIGINAL: Karmacom
Jepps, hadde tilgitt på flekken, ingen er perfekte.
Tuller du nå?
Nei jeg tuller ikke, jeg ville tilgitt dama mi på flekken hvis hun på eget initiativ hadde avslørt det/sagt det/innrømmet det. Jeg ville også reagert helt annerledes hadde det vært 2 eller 3 gang, her snakker vi om hvis det hadde vært et engangstilfelle / første gangen.
Mennesker krever alt for mye perfeksjon av hverandre synes jeg, betinget kjærlighet ("gjør du sånn så elsker jeg deg, men gjør du ditt og datt så elsker jeg deg ikk"), bruker alt for mye energi og tid på å kreve av hverandre istedet for det motsatte , å tenke på hva man kan gjøre for den andre.
Ingen kan eie hverandre fysisk, dermed er det bare å å håpe på det beste, og glipper man, så betyr ikke det nødvendigvis det stikk motsatte (det værste). Verden er full av gråsoner/gråtoner, alt er ikke svart hvitt.
Det er jo bare å se på alle ekteskap, alle forhold, alle skillsmisser og alle utroskap, det er over 50%, og det er uten mørketall. så antageligvis er tallet enda høyere. Da må det jo være noe som ikke stemmer med det tradisjonelle type forholdene som mange havner i hvor man ikke er seg selv, spiller perfekt, ikke kan være ærlig om hva man tenker og / eller fantaserer om engang ofte, i frykt for å bli dømt av partneren.
Mennesket har en innebygget motsatt psykologi til ting, de har en tendens til å ville gjøre det stikk motsatte av det de blir bedt om på grunnleggende ting. Hvis man ikke ber om så mye så kanskje det da heller ikke blir så spennende lenger å gjøre det motsatte, kanskje flere ville holdt seg i nakkeskinnet da.
Enkelte typer (flest menn) er sykelig sjalu fra dag en av, uten at partneren noensinne har gjort noe, når man er det så ber man jo nesten om at partneren tilslutt føler seg så dømt at de går faktisk å gjør noe, for så å dumpe den sykelig sjalu personen.
Jeg mener å ikke klare å tilgi folk for ting de gjør, og ikke klare å forstå seg på noe folk har gjort hvis de tross alt angrer på det, da er man ikke mann nok til å takle alle livets overraskelser.
(No offence mot noen andre, bare sånn jeg ser på det. Og uttaler meg kun om hva jeg som mann mener om hva en mann burde / ikke burde kunne. Hvordan en kvinne burde se på sånne ting ville jeg nok hatt et helt annerledes syn på.)
Jeg ville ihvertfall tilgitt dama mi, punktum.
Det er nå min personlige mening.