Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Trine5
ORIGINAL: Karmacom
Jepps, hadde tilgitt på flekken, ingen er perfekte.
Tuller du nå?
Jepps, hadde tilgitt på flekken, ingen er perfekte.
Tuller du nå?
Nei jeg tuller ikke, jeg ville tilgitt dama mi på flekken hvis hun på eget initiativ hadde avslørt det/sagt det/innrømmet det. Jeg ville også reagert helt annerledes hadde det vært 2 eller 3 gang, her snakker vi om hvis det hadde vært et engangstilfelle / første gangen.
Mennesker krever alt for mye perfeksjon av hverandre synes jeg, betinget kjærlighet ("gjør du sånn så elsker jeg deg, men gjør du ditt og datt så elsker jeg deg ikk"), bruker alt for mye energi og tid på å kreve av hverandre istedet for det motsatte , å tenke på hva man kan gjøre for den andre.
Ingen kan eie hverandre fysisk, dermed er det bare å å håpe på det beste, og glipper man, så betyr ikke det nødvendigvis det stikk motsatte (det værste). Verden er full av gråsoner/gråtoner, alt er ikke svart hvitt.
Det er jo bare å se på alle ekteskap, alle forhold, alle skillsmisser og alle utroskap, det er over 50%, og det er uten mørketall. så antageligvis er tallet enda høyere. Da må det jo være noe som ikke stemmer med det tradisjonelle eietrang-type forholdene som mange havner i.
Typen min kom å fortalte det samme dagen etter den natta det hadde skjedd....(ble litt rart skrevet).... Vi prøvde å kutte forholdet,men glei sammen igjen etterhvert og det er jeg glad for nå
ORIGINAL: Dorothy_1
Jeg forestiller meg at Jeg I vært fall skulle ha vært utro tilbake med en Gang....
ORIGINAL: småbarnsmamma
Jeg forestiller meg at Jeg I vært fall skulle ha vært utro tilbake med en Gang....
hadde eg og tenkt men da hadde vi sunket like lavt!( ja ikke styggt ment i det hele tatt!)
må jo dra med inn inytt forhold at du har vert utro..... det tenkte eg[:)]
ORIGINAL: fruluna
Men de sier jo at det er litt forskjellig på menn og kvinner da..
Menn skal bare gjerne ha sex og that`s it. Mens damene ofte legger følelser i det, så det er "verre" hvis damene er utro.
Hvis dere skjønner?? [:D][&:] (Er ikke enig i den påstanden da)
ORIGINAL: fruluna
ORIGINAL: småbarnsmamma
hadde eg og tenkt men da hadde vi sunket like lavt!( ja ikke styggt ment i det hele tatt!)
må jo dra med inn inytt forhold at du har vert utro..... det tenkte eg[:)]
Dra med inn i nytt forhold? Må vel ikke si noe til nye partnere hva man har drevet med vel.. Jo mindre de vet, dess bedre syns nå jeg..