Tilgang til *Skjult gruppe*

Nei.. Men fant den til slutt likevel på et vis. Har nå to fulgte forum, juni og juni skjult. Jeg skjønner vel mer snart :p
 
Jeg tror jeg fåret junibarn med termin 1 juni, har allerede tilgang til skjult gruppe mai, er det mulig å få tilgang her også?
 
Jeg tror jeg fåret junibarn med termin 1 juni, har allerede tilgang til skjult gruppe mai, er det mulig å få tilgang her også?
jada :D så lenge du oppfyller kravene i juniforumet også ;)
50 innlegg på juni. og står på terminlista :D
 
jada :D så lenge du oppfyller kravene i juniforumet også ;)
50 innlegg på juni. og står på terminlista :D

DA! Har jeg jobba hardt med innleggene mine, og tror jeg oppfyller kravene for skjult innlegg :happy
 
Kan jeg få tilgang nå?
 
Mulig jeg er litt treig, men nå er jeg vel klar til å ha tilgang vel? ;)
 
send meg en PM er dere snille.. da er det lettere for meg å sjekke og holde orden.
Føler meg steinteit, men hvordan i huleste sender jeg PM her inne? Foruten å sitere? Eller er det det du mener? :-o :p kan jeg også få tilgang? :-D
 
Føler meg steinteit, men hvordan i huleste sender jeg PM her inne? Foruten å sitere? Eller er det det du mener? :-o :p kan jeg også få tilgang? :-D
Hehe avhengig av om du bruker Appen eller ikke. Klikk på bildet mitt. Med Appen er det da en liten konvolutt øverst i høyre hjørnet.
 
Tror jeg har fått tilgang, for mener jeg var der i går.. Men kan ikke finne den skjulte gruppa..? Og deeeeer fant jeg den, haha
 
Hvordan ser jeg om jeg har nok innlegg? Hvis jeg går på meg selv på "medlemmer " ser jeg jo bare hvor mange innlegg jeg har tilsammen, ikke bare på juniforumet?
 
Hvordan ser jeg om jeg har nok innlegg? Hvis jeg går på meg selv på "medlemmer " ser jeg jo bare hvor mange innlegg jeg har tilsammen, ikke bare på juniforumet?
Send meg en PM. Så skal jeg sjekke for deg når jeg kommer hjem.
 
Back
Topp