Happytummy
Happyface8
Du har fått tilgang du![]()
Hvis du ser under profilen din.. Så står det Junibarna 2015.
Åh, dette går kanskje ikke fra appen? Prøver å logge inn via nettleser da..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har fått tilgang du![]()
Hvis du ser under profilen din.. Så står det Junibarna 2015.
Den skal ligge der.Åh, dette går kanskje ikke fra appen? Prøver å logge inn via nettleser da..![]()
hehe du skjønner det nok snartNei.. Men fant den til slutt likevel på et vis. Har nå to fulgte forum, juni og juni skjult. Jeg skjønner vel mer snart![]()
jadaJeg tror jeg fåret junibarn med termin 1 juni, har allerede tilgang til skjult gruppe mai, er det mulig å få tilgang her også?
jadaså lenge du oppfyller kravene i juniforumet også
50 innlegg på juni. og står på terminlista![]()

DA! Har jeg jobba hardt med innleggene mine, og tror jeg oppfyller kravene for skjult innlegg![]()
skal sjekke deg opp med en gangSkjult FORUM!!
Mulig jeg er litt treig, men nå er jeg vel klar til å ha tilgang vel?![]()
Når får jeg tilgang?![]()
Føler meg steinteit, men hvordan i huleste sender jeg PM her inne? Foruten å sitere? Eller er det det du mener? :-osend meg en PM er dere snille.. da er det lettere for meg å sjekke og holde orden.
Hehe avhengig av om du bruker Appen eller ikke. Klikk på bildet mitt. Med Appen er det da en liten konvolutt øverst i høyre hjørnet.Føler meg steinteit, men hvordan i huleste sender jeg PM her inne? Foruten å sitere? Eller er det det du mener? :-okan jeg også få tilgang? :-D
Send meg en PM. Så skal jeg sjekke for deg når jeg kommer hjem.Hvordan ser jeg om jeg har nok innlegg? Hvis jeg går på meg selv på "medlemmer " ser jeg jo bare hvor mange innlegg jeg har tilsammen, ikke bare på juniforumet?