Tilbudstråden:)

Kjenner dere til butikker som har pakketilbud på basisutstyr til baby? Tenker på slikt som forbruksvarer til stell, men også basistøy som bodyer, strømpebukser, sokker, gulpekluter, håndklær, etc.

Vi har så godt som ingenting fra før, og mange av disse tingene trenger ikke være spesielt "fancy". Jeg håper på at butikkene har skjønt at mange familier er i denne situasjonen...? :)
Mener jeg har sett noe på ellos, men skal ikke si noe for sikkert.

Kjenner dere til butikker som har pakketilbud på basisutstyr til baby? Tenker på slikt som forbruksvarer til stell, men også basistøy som bodyer, strømpebukser, sokker, gulpekluter, håndklær, etc.

Vi har så godt som ingenting fra før, og mange av disse tingene trenger ikke være spesielt "fancy". Jeg håper på at butikkene har skjønt at mange familier er i denne situasjonen...? :)
Tror ikke jeg har sett at en plass har alt, men det er jo gode tilbud rundt omkring.:)
Usikker på hva du mener med forbruksvarer til stell, er det bleier, kremer, såpe o.l? Apotekene pleier å kjøre tilbud på stelleserier og matbutikkene har jo ulike bleieavtaler. Kid har akkurat nå 40% rabatt på alt til baby. Jeg var idag å kjøpte endel kluter og handuker. Princess pleier også å kjøre slike tilbud. Ellers har jo Bl.a h&m og Cubus pakker med flere bodyer, strømpebukser o.l til pakkepriser. Cubus pleier å kjøre tilbud med 3 for 2 på newborn klær også. Anbefaler deg å følge litt med så vil du finne mye penger å spare rundt omkring.:)

4mzu6UzfYDbgJZy7MnW2cv0G2bVAGgxnFQFqImpxRFL6dgbivU8PhdtrWYmqvPZiA7KTX35kcZ3XpeXapMINO3-ouVDTz2QLseEV_AJL6soB57jOredWh6gYBbQp0Bdkx2Lndvdr3nsalwAz9iBAmyCU1LeXfg=s0-d-e1-ft
0AiVLj2_NqCAZ2cusp5Z9fwHXK8foN_M6xrfZ8VFSti5V7yMJhLaUyib0R0HYt2ItM-15TBqSSYHieLFTGT01lt5Tzneo-IKWT9r9I_lBABSvh6Hj_-WKWDyLFo_dbCZ5rhVncVrVWmUIxTT3D9uIPoS9fAPoQ=s0-d-e1-ft
w2XPB3HPmJjnJbmydSK36gc4m_i84AyaJHGYSgtp5AHawwbeS4ZbGAccUQXnUmGqGY0CSHSFaSxef-EyVHuBvJTmeGcK18h9E7TCErB4icgr2GYzf3MgYJEA04Q1Dteb5SSi_Beic9eeQkaCZUFsIncUWRL7gw=s0-d-e1-ft

På Barnas Hus

Next har en del pakker tror jeg, du kan se her til jenter og her til gutter, eller forhåpentligvis finne noen unisex der om du ikke vet kjønn. :happy: Tror det er fri frakt over 200 kroner men pass på å ikke kjøp over 350 kroner per bestilling for da er jeg ganske sikker på at du slipper toll og mva. De har også sånne pakker for pysjamaser og sikkert andre ting.

Vet at Ellos også har noen sett både med bare bodyer og hele sett.

Vet ikke om det var akuratt sånne du mente da men håper det kan være til hjelp for noen :)

Noen som vet hvor lenge barnevogn salget på babyshop varer?! Så det nå å vil egentlig prøvekjøre vogna i butikken først men vet ikke om jeg tørr å vente til mandagen om tilbudet plutselig har gått ut da!

Noen som vet hvor lenge barnevogn salget på babyshop varer?! Så det nå å vil egentlig prøvekjøre vogna i butikken først men vet ikke om jeg tørr å vente til mandagen om tilbudet plutselig har gått ut da!

Merk at utvalget kan variere fra butikk til butikk og i nettbutikken!
Tilbudet varer t.o.m 20/9 eller så langt lageret rekker!

(kopierte bare fra mailen)

Ulluke på babyshop:D
-25% på alt av ull
Lillelam
Joha
Hummel osv

Jollyroom har endel salg på ting&tang nå, jollystormen kaller de det tror jeg. Fint for de med eldre barn og, salg på vinterdresser :p

Tror jeg har sånn ca. alt vi trenger nå og det er såå kjedelig når det er salg. :arghh:

Back
Topp