Tilbudstråden:)

Babyshop har 3 for 2 på alle salgsvarer fikk jeg mail om!
 
lagerrensning-no.jpg
oops-no.jpg

På lekmer
 
Tripptrapp på babyshop 1099kr.

Barnas hus -25% på alle høystoler og 3for2 på alle inneklær
 
Hei! Fant denne på juliforumet, tenkte bare jeg skulle tipse dere om dere ikke har sett den allerede:

"Tenkte bare å tipse dere damer om at dere får et par gratis ammeinnlegg fra Lilleba på www.lilleba.no ved å bruke koden BAM2015 i kassen:) Bare legg det paret dere liker best i handlekurven, så trekkes både prisen og frakten ifra når dere skriver inn koden - altså betaler dere kr.0 :)"

Jeg bestilte akkurat, måtte betale 30 kr tilsammen men det synes jeg et par ordentlige ammeinnlegg i bambus er verdt :)
 
Fikk nettopp mail fra Kid: Om du er med i kundeklubben får du et valgfritt barneprodukt på 50%. Kan virkelig lønne seg dersom man feks trenger et ekstra korthåret lammeskinn :)
 
3for2 på babytøy på lindex
 
Ser at apotek1 har slike bursdagstilbud på flere ting nå, blant annet avent til baby på 30 % :) og 30 % på støttestrømper.
Tilbudet varer til 8. september :)
 
Postkassen full av reklame i dag så nok av tilbud her;)
-30% all sminke på vita
-40% på masse rengjøringsprodukter på staples
-30% på alt av garn på europris
-40% på alle sokker
-50% alle gardiner +pynteputer Kid
-40% alt til babyen obs gjelder for eks ikke lammeskinn. På kid
 
Nye kunder i Ellos får 40% på dyreste kjøp og fri frakt. Kjøpt Sleepyhead til den nette sum av 540 kr i dag :)
 
-20% på alle vogner på babyshop:)

500 supertilbud på lekmer. Opptil -70%.

Jeg bestilte denne til 70% blant annet.

disney-princess-frozen-colour-your-own-totebag.jpg
 
Kjenner dere til butikker som har pakketilbud på basisutstyr til baby? Tenker på slikt som forbruksvarer til stell, men også basistøy som bodyer, strømpebukser, sokker, gulpekluter, håndklær, etc.

Vi har så godt som ingenting fra før, og mange av disse tingene trenger ikke være spesielt "fancy". Jeg håper på at butikkene har skjønt at mange familier er i denne situasjonen...? :)
 
Back
Topp