Tilbudstråd

Den frista litt den messa. Men kø og bekken er litt uenig kjenner jeg.
 
Gikk overtakende greit med kø, gikk veldig fort når de åpnet før alle fikk komme inn :D
Høres litt fristende ut, for det ser spennende ut. Men gå alene frister litt lite. Men ser ut som om de har mye spennende der :happy:
 
Den frista litt den messa. Men kø og bekken er litt uenig kjenner jeg.
Samme her, jeg orker ikke tenke på å gå på messe en gang :hilarious: Jeg griner etter en tur på butikken, liksom
 
Samme her, jeg orker ikke tenke på å gå på messe en gang :hilarious: Jeg griner etter en tur på butikken, liksom
Men det ser ganske spennende ut. Det gjør det. Men tog en time en vei og tråkke rundt. Nja. Ikke i dag.
 
Cubus har 30% på alle varer om man handler mer enn to ting. Det ble med to bukser til fødebaggen her, litt til storesøster og en body til lillebror :smiley-bounce012
 
10% er jo ikke så mye, men deler likevel

Jollyroom:
10% på exklusiva märken Baby Brezza, Stokke, BabyBjörn & fler!

Kod: FAV10. Gäller till 28/4 kl. 23:59.
 
10% er jo ikke så mye, men deler likevel

Jollyroom:
10% på exklusiva märken Baby Brezza, Stokke, BabyBjörn & fler!

Kod: FAV10. Gäller till 28/4 kl. 23:59.
Fikk akkurat ny sms fra Jollyroom der de skriver at dette tilbudet kun var for det svenske markedet…
 
Fikk opp reklame i appen preggers og meldte meg inn som medlem hos jollyroom for å få 150kr rabatt. Jeg har ikke fått noe kode og finner ingenting om hvordan jeg skal få rabatten.. Noen som vet? :shy:
 
Back
Topp