Tilbudstråd

Det vi sliter litt med også. Også gjenskinn. Har besafe sin. Den er kollisjonstesta. Men passa ikke helt oss. Så litt usikker på og kjøpe to til.
Bruker ikke på langtur heller vi. Så vet ikke helt om det er verdt det.
Jeg hadde da glatt kjøpt uten nettbrettholder, og heller kjøpt slik du fester i nakkestøtte senere om dere får behovet.
 
Jeg hadde da glatt kjøpt uten nettbrettholder, og heller kjøpt slik du fester i nakkestøtte senere om dere får behovet.
Takk. De uten koster 319 kr. Så litt hyggeligere pris. Særlig når man trenger i to biler.
Dyrt med hver vår bil. Men må ha det.
Har en til og.
 
Jeg har hørt masse på lydbok etter jeg fikk barn. Trilletur når barnet sover er også en ypperlig mulighet for å "lese" :angelic: A court of Thornes and Roses er stor på "booktok" og instagram og sånn, det er fantacybøker så en må like det da. Første halvdel av første bok er hverken godt skrevet eller særlig god, men det tar seg opp. Den skal liksom være spicy, og det blir nok mer etterhvert men foreløpig syns jeg det er dårlig med sex :hilarious:
Ja herregud, det har jeg ikke tenkt på engang! Om ting går som jeg ønsker og vi får trillet masse kommer jeg nok til å bli riktig så belest på disse kommende månedene :hilarious: Jeg er veldig glad i krim, litt mer roman-ish (Jojo Moyes, Lucinda Riley, Colleen Hoover) - og jeg ELSKER fantasy. :love017 Må søke de opp og se hva det er for noe!
 
www.boots.com har tilbud på Done by Deer stellebager og annet :)
 
Ville venta og sett an den nye babyen :happy: Vi var helt avhengige av denne, men håper vi får en baby som kan sove bedre på egenhånd denne gangen!
Vært inne på tanken. Førstemann gikk vi fort en time med, for og få henne til og sove i vogna. Så kanskje frøken stille i magen sover mer uten all hjelp. Man vet jo aldri.
 
Ville venta og sett an den nye babyen :happy: Vi var helt avhengige av denne, men håper vi får en baby som kan sove bedre på egenhånd denne gangen!
Har faktisk sjekket og de små får visst bedre søvnkvalitet av å bli vugget, selv om de ikke trenger det. Så skal definitivt kjøpe en! :angelic:
 
Har faktisk sjekket og de små får visst bedre søvnkvalitet av å bli vugget, selv om de ikke trenger det. Så skal definitivt kjøpe en! :angelic:
Det var ett godt argument!
Frøkna her sov ute fra 5 dager (minus innleggelse igjen 7-9 dager)
Så vi tenkte og bruke vogn ute fra start denne gangen også. Hun har aldri sovet inne, utenom i gangen i vogna ved maaange minus.
 
Vært inne på tanken. Førstemann gikk vi fort en time med, for og få henne til og sove i vogna. Så kanskje frøken stille i magen sover mer uten all hjelp. Man vet jo aldri.
Har faktisk sjekket og de små får visst bedre søvnkvalitet av å bli vugget, selv om de ikke trenger det. Så skal definitivt kjøpe en! :angelic:
Og jeg ville definitivt klart meg uten om jeg kunne uansett :bag: Var jo helt krise om den var glemt eller tom for strøm, da var vi låst til rugging av vogna, så håper jeg slipper å tenke på det denne gangen! Skikkelig kjedelig å være avhengig av hjelpemidler, men heeelt gull om det er behov! Men om en vil ha det uansett er det jo bare å kjøre på :happy:
 
Og jeg ville definitivt klart meg uten om jeg kunne uansett :bag: Var jo helt krise om den var glemt eller tom for strøm, da var vi låst til rugging av vogna, så håper jeg slipper å tenke på det denne gangen! Skikkelig kjedelig å være avhengig av hjelpemidler, men heeelt gull om det er behov! Men om en vil ha det uansett er det jo bare å kjøre på :happy:
Tenkte og kun bruke til og sovne. Og ikke konstant. Vi trilla fort en time for og sovne med frøkna og har kanskje ikke helt den tida nå. Med ei fra før :rolleyes:
 
Tenkte og kun bruke til og sovne. Og ikke konstant. Vi trilla fort en time for og sovne med frøkna og har kanskje ikke helt den tida nå. Med ei fra før :rolleyes:
Vi hadde fort 20 000 skritt i snitt en periode for søvn vi også, hjalp ikke med bare vognristeren. Håper vi slipper unna både tvangstrilling og vognrister nå :bag:
 
Vi hadde fort 20 000 skritt i snitt en periode for søvn vi også, hjalp ikke med bare vognristeren. Håper vi slipper unna både tvangstrilling og vognrister nå :bag:
Det var mange skritt det. Vi gikk nok noe sånn vi også. Men når hun sov så sov hun alene heldigvis. Trengte ikke riste da. Men vi får se. Ikke godt og vite hvordan neste blir.
 
Det var mange skritt det. Vi gikk nok noe sånn vi også. Men når hun sov så sov hun alene heldigvis. Trengte ikke riste da. Men vi får se. Ikke godt og vite hvordan neste blir.
Nei, ikke godt å vite. Vi får satse på at vi får noen sovebabyer hele gjengen :hilarious:
 
Jeg har og sett på den men venter å ser ann babyen;-) trenger du det plutselig har du det i verste fall i posten innen et par dager.
Det er sant det. Så vurderer det litt jeg også. Det er litt innhugg i ufør lønna også :bag:
 
Var 20 prosent på alt fra thule på babymessen i Oslo idag, er messe imorgen også . Får også med vognpose på kjøpet☺️ 10 posent på alt fra cybex også, og ved kjøp over 5000,- får du med bilstol pose . Tinkafuu hadde også veldig gode priser !
 
Back
Topp