Tilbudstråd

3 for 2 på cubus på alle barneklær ;) .. Eneste butikken jeg har i nærheten som selger barneklær ;) ..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi blir endelig foreldre i Januar ❤️
❤️25.1.15❤️
~ OUL 2 sept ~

3 for 2 på cubus på alle barneklær ;) .. Eneste butikken jeg har i nærheten som selger barneklær ;) ..

❤️25.1.15❤️
~ OUL 2 sept ~
Vær obs på at Cubus er veldig rare i størrelsen. Fryktelig store... I fjor vinter var førstemann 1,5 år (og er stor for alderen), men i Cubus sitt ulltøy måtte jeg kjøpe størrelse 74/80 for å få det til å ikke bli for stort... Brukte vanlige størrelser i alle andre merker... :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vær obs på at Cubus er veldig rare i størrelsen. Fryktelig store... I fjor vinter var førstemann 1,5 år (og er stor for alderen), men i Cubus sitt ulltøy måtte jeg kjøpe størrelse 74/80 for å få det til å ikke bli for stort... Brukte vanlige størrelser i alle andre merker... :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for drt :))

❤️25.1.15❤️
~ OUL 2 sept ~

Dytter opp :)

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Babyshop på tvedtsenteret i stavanger skal visst ha masse gode tilbud 1. oktober fikk vi beskjed om før helgen. Er visst slik at folk står i lange køer utenfor når de åpner.

Babyshop på tvedtsenteret i stavanger skal visst ha masse gode tilbud 1. oktober fikk vi beskjed om før helgen. Er visst slik at folk står i lange køer utenfor når de åpner.
Oi.. køer utenfor. Sto det noe om hva eller hvor mye tilbud på varer?

Jeg gikk bare forbi butikken her i Tromsø, mener det var 1800??:) Så ikke så nøye på det, siden mini skal arve stol:) Mulig det bare var her da?:/

Sent from my iPad using BV Forum

Nei, d var åpningstilbud/reåpning :/
Men venninne av mg kjøpte d ifjor i desember (rett Før jul) for 999,- d var sånn uke tilbud på barnashus

Back
Topp