Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vær obs på at Cubus er veldig rare i størrelsen. Fryktelig store... I fjor vinter var førstemann 1,5 år (og er stor for alderen), men i Cubus sitt ulltøy måtte jeg kjøpe størrelse 74/80 for å få det til å ikke bli for stort... Brukte vanlige størrelser i alle andre merker...3 for 2 på cubus på alle barneklær.. Eneste butikken jeg har i nærheten som selger barneklær
..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vi blir endelig foreldre i Januar
25.1.15
~ OUL 2 sept ~
Vær obs på at Cubus er veldig rare i størrelsen. Fryktelig store... I fjor vinter var førstemann 1,5 år (og er stor for alderen), men i Cubus sitt ulltøy måtte jeg kjøpe størrelse 74/80 for å få det til å ikke bli for stort... Brukte vanlige størrelser i alle andre merker...
Sent from my iPhone using BV Forum
Oi.. køer utenfor. Sto det noe om hva eller hvor mye tilbud på varer?Babyshop på tvedtsenteret i stavanger skal visst ha masse gode tilbud 1. oktober fikk vi beskjed om før helgen. Er visst slik at folk står i lange køer utenfor når de åpner.
De skal visst komme med annonser ila september forsto jeg. I tillegg skal de dele ut flyers md rabatter på 20-25% ila september i butikken. De åpner dørene kl 07.00 og en måtte visst vær veldig tidlig ute for å være litt langt fremme i køen.Oi.. køer utenfor. Sto det noe om hva eller hvor mye tilbud på varer?
Vet du hva de skal koste på tilbud?Tilbud på Tripp Trapp stol fra Stokke på Barnas Hus
Sent from my iPad using BV Forum
Fant ikke i den nye tilbudskatalogen heller. Så ser ikke ut til at det gjelder overalt:/Vet du hva de skal koste på tilbud?står ikke noe på nettet
Vet du hva de skal koste på tilbud?står ikke noe på nettet
Er det samme tilbud enda?Jeg kjøpte det for 899,- når babyshop åpnet ny butikk i Oslo.