TILBUDSTRÅD!

Ja, må til langt på natt og prøvde å nøste opp i dette :knegg: Det der en versjon med en F etter seg, Emmaljunga Nxt90F og den har slik "vanlig" sportsvogn sete, altså som legges flatt. Den til duo/kombi et folk ergonomisk sete der de "sitter" i hvile og liggestilling. Noen med formening om hva som er best?

vanlig nxt90, ikke F ☺️
 
KappAhl har startet salget! Handlet litt, synes de newbie med dyr på er så nydelige, så da har jeg sikret meg litt kjønnsnøytralt. Noe ganske blått å, men kan da bli ei blå jente å :love7

noen andre som har funnet noen gode romjulstilbud allerede?
 
Er vel vanskelig å finne bugaboo på salg til mer enn 15%.? Jeg har vært Emmaljunga fan siden jeg fikk første mann i 2013. Den mest stabile og robuste barnevognen jeg vet om. Den har vart i over 10 år og jeg tenker å bruke den til nestemann og. Men har også bugaboo fox 2. den tar liten plass i bilen sammenlignet med den massive emmaljungavogna
 
Er vel vanskelig å finne bugaboo på salg til mer enn 15%.? Jeg har vært Emmaljunga fan siden jeg fikk første mann i 2013. Den mest stabile og robuste barnevognen jeg vet om. Den har vart i over 10 år og jeg tenker å bruke den til nestemann og. Men har også bugaboo fox 2. den tar liten plass i bilen sammenlignet med den massive emmaljungavogna
Emmaljunga nxt90 er vel ikke så stor? Vurderer den eller fox, men blir ikke enig med meg selv :wtf: tror faktisk mannen skal få lov til å velge. Jeg elsker kalesjen og designet, ikke minst tilbehøret på fox. Men prisen på emmaljungan er litt mindre:bag: pluss at emmaljunga faktisk er bitte litt smalere
 
Har ikke så mye kjennskap til Emmaljunga nx90. Tenker på de «gamle» modellene. For de er ganske romslige. Tror vogna vår veier 14kg (uten baby i). Og baggdelen kan brukes lenge. Jeg har fått lange barn og synes bugaboo fox er kort i ryggen. Min minste på 1,5 år (85cm) begynner å få dårlig plass i den (sittedelen altså) Spesielt nå med vinterpose. Lenge leve gamle Emmaljungavogner. De kan man bruke til barnet er minst 4 år. Sånn lebgdemessig
 
Emmaljunga nxt90 er vel ikke så stor? Vurderer den eller fox, men blir ikke enig med meg selv :wtf: tror faktisk mannen skal få lov til å velge. Jeg elsker kalesjen og designet, ikke minst tilbehøret på fox. Men prisen på emmaljungan er litt mindre:bag: pluss at emmaljunga faktisk er bitte litt smalere

nei 90’en er liten :sorry: eneste ulempen med den for min del. Har en på 15 mnd som nesten ikke får plass i sittedelen nå med vinterpose, helt håpløst! Og baggen varte bare til han var 6 mnd. Da hadde han nesten vært for lang i 3 mnd alt :dead: Men de gamle modellene er større og mer robuste. Mondial delux, viking og edge duo. Men de produseres ikke lenger :banghead:
 
nei 90’en er liten :sorry: eneste ulempen med den for min del. Har en på 15 mnd som nesten ikke får plass i sittedelen nå med vinterpose, helt håpløst! Og baggen varte bare til han var 6 mnd. Da hadde han nesten vært for lang i 3 mnd alt :dead: Men de gamle modellene er større og mer robuste. Mondial delux, viking og edge duo. Men de produseres ikke lenger :banghead:
Tror det var mondail jeg hadde til mine eldste, elsket den, men da hadde jeg en egen ‘bil vogn’ slik at jeg slapp å dra med den store vogna :hilarious: Så nxt90 er liten ja.. hmm
 
Jeg skjønner at de eldre modellene av Emmaljunga må fornyes. Men de er de beste vognene. Utrolig slitesterke og store. Noen synes nok de er for store, men jeg liker at vognen kan være med helt fra nyfødt og til barnet er stort nok til å ikke sitte i vogn mer. I tillegg er den så robust. Tåler mye
 
Ikke et rent tilbud - men Barnas Hus (og sikkert andre butikker) selger ut Bugaboo Fox 2 til 15-20% nå. De får ikke inn nye da denne slutter å produseres mtp. Fox 3. Vi fikk vår til 10.000 :p
 
Så bra! Babyshop selger den allerede for 10 000, er den helt identisk med den du har kjøpt nå?
https://www.babyshop.no/fox-complete-barnevogn-gra-melange/p/342893

Vurderer å kjøpe selv skjønner du :)

Ja, denne er identisk med den vi har kjøpt! Barnas Hus hadde også en variant med litt oppgrader kalesj (tjukkere og litt finere stoff inni) som de selger for 500 kr ekstra, men vi valgte altså denne "vanlige". De monterte den også for oss - noe vi satt veldig pris på når vi så alle de forskjellige delene.. skikkelig IKEA byggesett. Hehe. Mulig det er vanlig at de gjør det da. Første gang vi handler barnevogn.
 
Ja, denne er identisk med den vi har kjøpt! Barnas Hus hadde også en variant med litt oppgrader kalesj (tjukkere og litt finere stoff inni) som de selger for 500 kr ekstra, men vi valgte altså denne "vanlige". De monterte den også for oss - noe vi satt veldig pris på når vi så alle de forskjellige delene.. skikkelig IKEA byggesett. Hehe. Mulig det er vanlig at de gjør det da. Første gang vi handler barnevogn.
Rart at det er så stor prisforskjell mellom barnas hus og babyshop, har sett de har hatt til 10 000 ei stund ( vet ikke om de har har annen pris før).
Hvis de skal selges ut kommer det nok flere tilbud ja her og der:D
 
Rart at det er så stor prisforskjell mellom barnas hus og babyshop, har sett de har hatt til 10 000 ei stund ( vet ikke om de har har annen pris før).
Hvis de skal selges ut kommer det nok flere tilbud ja her og der:D

Ja, det er helt sant. Barnas Hus har jo prismatch, så de burde jo følge med på prisene andre steder.
 
Har ikke så mye kjennskap til Emmaljunga nx90. Tenker på de «gamle» modellene. For de er ganske romslige. Tror vogna vår veier 14kg (uten baby i). Og baggdelen kan brukes lenge. Jeg har fått lange barn og synes bugaboo fox er kort i ryggen. Min minste på 1,5 år (85cm) begynner å få dårlig plass i den (sittedelen altså) Spesielt nå med vinterpose. Lenge leve gamle Emmaljungavogner. De kan man bruke til barnet er minst 4 år. Sånn lebgdemessig
Hva het de gamle modellene? Regner med å få en lang baby med våre høyde-gener.
 
Emmaljunga Edge duo tror jeg. Finner masse av de på Finn:) vår vogn har fått det litt etter 4 barn. Kjøpte den brukt selv og da hadde den allerede blitt brukt av 2. barn før. Så den har holdt i 9år og 6 barn. Er eneste kalesjen som er ødelagt og skulle nok oppgradert lufthjul. Vurderer faktisk å kjøpe en ny en på Finn for jeg er så fornøyd:)
 
Virker som de fleste her har barn fra før, men for de som er førstegangsfødende og ikke har vogn så er det lurt å tenke på behovet. Er jo en barnevognjungel der ute. Vi har stor plass i huset så vi har hatt flere vogner vi bytter på. En med 3-hjul (bumbleride indie), som tar liten plass i bilen, den har ikke bagdel (så har begynt å brukt denne da barna er over 6mnd cirka) og er relativ lang i rygg (i forhold til stort barn. Ulempe er fotbrettet ikke er så langt så vinterposen ofte heng litt ned mot hjulet.
Den andre vogna er en bugaboo fox 2. den kjøpe vi mest for design og at vi fikk sommerbaby sist. Den funker nok best for de som ønsker å trille på asfalt/lett grus. Kjekt i byen med svingbare hjul og relativt lett. Den er utrolig kort i ryggen. Savner fottrekk på sittedel. (Mulig den har det, men vi fikk ikke med det da vi kjøpte den brukt).
Den 3. er en Emmaljunga duo. Den er megatung og står som oftes bare her hjemme. Bagdelen er enorm så vi brukte den som seng da vi overnattet avgårde da babyen var liten. Vi har som sagt lange barn så har vært god plass til vintervognpose lenge i tillegg til baby. Den triller på all slags underlag og veldig bra i snø. Vi har 4 hjul med luft i. Og ikke svinghjul foran. Hjula er av samme størrelse.

vet ikke om dette egner seg her. Men her er min personlig erfaring
 
Emmaljunga Edge duo tror jeg. Finner masse av de på Finn:) vår vogn har fått det litt etter 4 barn. Kjøpte den brukt selv og da hadde den allerede blitt brukt av 2. barn før. Så den har holdt i 9år og 6 barn. Er eneste kalesjen som er ødelagt og skulle nok oppgradert lufthjul. Vurderer faktisk å kjøpe en ny en på Finn for jeg er så fornøyd:)
Jeg har en 2016 Edge duo modell, kjempe god , men stor og tung i sportdel. Før brydde jeg meg ikke om det men etter å ha prøvd en lett sportsvogn har jeg lyst på det denne gangen :D
Edge er en veldig god sovevogn i barnehagen og :)
 
Back
Topp