TILBUDSTRÅD!

Mymelen

Gift med forumet
❤️Mailykke 2022❤️
Junilykke 2022
Kommer du over noen gode tilbud, eller kommende tilbud; legg de inn her! Er mye å spare hvis man sjekker ut tilbud.
 
Ser babybanden har black friday , samme har lekekassen.
 
20% på alt på stell (altpaastell.no) med koden IdaW20 :)
 
Pumper denne opp nå som black week og black friday nærmer seg. Kanskje noen har noen gode tilbud å dele :anyone
 
Fikk mange mailer i dag om tilbud.
Kid har 2 for en på høstvarer.
Barnashus har 20 % på Besafe og Voksipose på tilbud.
 
På rudo.no har de 30% på alt fra stokke, hint til de som trenger tripptrapp stol! Spesielt stokke steps som jeg skal ha er ikke så ofte på tilbudxsmile9xsmile9
 
De har også babybjørn vippestol på tilbud, som også er gull å ha!

Oh, måtte sjekke. Vippestol har vært noe av det vi har brukt mest - mulig behovet ikke er så prekært når vi ikke har små andre barn lengre, men med små barn har det vært et must. Aner ikke hva sånt koster da jeg aldri har kjøpt nytt, så jeg tenkte om jeg fant den til 1000 kr skulle jeg vurdere ny, men 1800 kr på tilbud! :eek: Nei, da går jeg for opprinnelig plan om å kjøpe brukt :p Har kjøpt brukt for 500 kr, og solgt videre for 500 kr. Kjekt!
 
Jeg vil gjerne ha tips om Emmaljunga Nxt90 (helst link) - men jeg blir si forvirret av at det finnes så mange modeller, altså ergo, duo, 2-1, classic, select og hva ikke.. Jeg trenger hjelp til å skjønne forskjellen på alle disse, utenom prisen :hilarious: :anyone
 
Jeg vil gjerne ha tips om Emmaljunga Nxt90 (helst link) - men jeg blir si forvirret av at det finnes så mange modeller, altså ergo, duo, 2-1, classic, select og hva ikke.. Jeg trenger hjelp til å skjønne forskjellen på alle disse, utenom prisen :hilarious: :anyone
Jeg er på jakt etter den og :)
Classic og select er nok ulik chassis?/ det som er under bagen/ sete?
2 i en betyr at det er samme kalesje som brukes på sportsdelen og bagdelen.
Duo betyr at det er egen bag og egen sportsdel, som har egen kalesje. Det er ofte større bagdel med duo og

Tror hverfall det er fasiten :)
Jeg vil ha en duovogn med Outdoor hjul , som er punkteringsfrie.
 
Ser «vanlig» pris på flere farger på Jollyroom er rett over 1000, så håper på tilbud til 700-800 et eller annet sted, men mulig jeg forventer for mye:hilarious:


Bbhugme har ikke lugget under 1000 kr siste året, så mulig du håper stort :hilarious: Mulig det går ann hvis man har tilleggsrabatter et sted da
 
Back
Topp