Tilbudstipsetråden

fri frakt på lekmer.no ut dagen

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

30-70% på pierrerobert.no:D

♡Malin♡14.06.2013♡

Pomp De Lux har startet salget, med 30 % på alt. :)

Kjipt at jeg fikk en pakke i posten for 14 dager siden :P hihi.. Men blir jo veldig fort utplukket :O

Salg på zara.com! Sååååå mye fint! :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Elsker Zara, både til liten og stor:D
Jeg og! Av en eller annen grunn har jeg alltid trodd at det er så dyrt, så fikk helt sjokk når jeg sjekket nettsiden for et par måneder siden. Så min stil og så billig! Skal til Spania til lørdag og der vi skal være har de butikk, skummelt for lommeboka :p

Jeg og! Av en eller annen grunn har jeg alltid trodd at det er så dyrt, så fikk helt sjokk når jeg sjekket nettsiden for et par måneder siden. Så min stil og så billig! Skal til Spania til lørdag og der vi skal være har de butikk, skummelt for lommeboka :p

Hehe,så feil kan man ta;) Prisene er ikke noe å si på!
Veldig skummelt!!:P

Noen som har handlet barnevogn i Sverige (Emmaljunga) og spart litt på kjøpet? :)
Evnt hvilken forhandler?

Husker ikke i farta men regntrekk, parasoll, og stelle veske var inkludert i prisen ,, vi bestilte PP farge på sportsdel og bag og hadde i tillegg supreme bag gen med integrert mygg netting i både bag og sportsdel pluss ekstra sol beskyttelse i sportsdelen

og det eksklusive understellet man fikk nåe man bestilt sportsdelen i pp farge ,
Og her hjemme koster mye av dette ekstra

Mener på vi hav det samme for overnevnte som bare vogn og bag (den enkle utgaven av begge koster her )

Kjøpte i 2013

Emmaljunga nitro city

Men Kan spørre mannen når han kommer hjem fra jobb

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Husker ikke i farta men regntrekk, parasoll, og stelle veske var inkludert i prisen ,, vi bestilte PP farge på sportsdel og bag og hadde i tillegg supreme bag gen med integrert mygg netting i både bag og sportsdel pluss ekstra sol beskyttelse i sportsdelen

og det eksklusive understellet man fikk nåe man bestilt sportsdelen i pp farge ,
Og her hjemme koster mye av dette ekstra

Mener på vi hav det samme for overnevnte som bare vogn og bag (den enkle utgaven av begge koster her )

Kjøpte i 2013

Emmaljunga nitro city

Men Kan spørre mannen når han kommer hjem fra jobb

Høres ikke feil ut, stelleveska koster jo en del så alt er jo en bonus :)
Vi kommer uansett til å dra en tur eller to til Sverige i sommer, så hadde jo vært topp om vi kunne kjøpt vogn der og spart noen kroner :D

Er 3 for 2 på notabene , var der idag for å handle skoleutstyr til eldste, og fikk den billigste varen gratis. Er jo dyrt nok så fikk en vare for 300 gratis :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Noen som vet om.quinny zapp xtra 2 kommer på tilbud? Og hvilken aldersgruppe den passer til?

Bare barn har regnsett til 299,- :D

♡Malin♡14.06.2013♡

Handelens dag i sentrum i Kristiansand 4 juli (verdt ett besøk om man er i nærheten )

Back
Topp