Tilbudstipsetråden

Haha, sånn går det når eg prøver å legge samtidig som eg skriver ;) de og babyshop sku det stå, pleier få regelmessig Mail fra de om bilstoler.. :) har de ikke samme tilbudet på nett?

❤️løvemor❤️leon❤️

Bilstolene var på tilbud på nettet ja, vet ikke hvor mange prosent men alle var på tilbud... Vil helst i butikk å se på stolene ikke bestemt type og lite kjennskap til di forskjellige...

Bilstolene var på tilbud på nettet ja, vet ikke hvor mange prosent men alle var på tilbud... Vil helst i butikk å se på stolene ikke bestemt type og lite kjennskap til di forskjellige...

Ja kan være greit å få sett de før du kjøper :) å lese div tester av de forskjellige på nettet :) er så mye å velge mellom!

❤️løvemor❤️leon❤️

Masse tilbud på samsofie.no :D
Elsker den butikken!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Mye tilbud på hm.com
Nå kjører de vel de nokså ofte tilbud, og har jo billige klær generelt. Men de kjører også tilbud på mammaklær, og det føler jeg ikke er så ofte man finner. Hvor mye som er igjen av plaggene, aner jeg ikke. :p
http://www.hm.com/no/subdepartment/sale?Nr=4294966632#Nr=4294928802

Ja, skulle inn her og si det!
Var på to HM butikker idag, og begge steder hadde de mange fine bukser på tilbud.
Fikk med en jeansbukse til bare 200, nedsatt fra 399. Og ei rosa, ganske sommerlig, 75kr.

Stormberg har alltid masse salg! Hver helg priser de med enkelte ting noe vanvittig! Fikk regnsdress, regnjakke og regnbukse til mini for 600kr!

❤️løvemor❤️leon❤️

Masse salg på laredoute :)

Englemamma & mirakelmamma ♡⚘ fullammer min vakre skatt, og uten prevansjon. blir prøvere i august mnd. Håper på ett 2015 mirakel barn ♡☆

Jeg tror det aldri er tilbud på ecco (dessverre), synes å huske de sa det i en skobutikk en gang.
Men de har en kjempebra skobutikk i Oslo hvor man får klippekort og rabatt etter hvor mange sko man kjøper.
Så hvis alle i familien trenger nye sko, så kan man spare litt:)
Sannergaten skotøymagasin tror jeg det heter. Man kan kjøpe sko fra dem på miinto.no også, men vet ikke om man går rabatt da.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg har kjøpt ecco på tilbud på euro sko flere ganger.

meg og magen har salg
Polarn og pyret har salg gjelder nettbutikk og

Salg hos baby comfort og barnas hus :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

10kroners marked hos coop obs:)

♡Malin♡14.06.2013♡

Back
Topp