Tilbudstipsetråden

30% på noen babyprodukter på vitus apotek, blant annet medela swing brystpumpe

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tydeligvis:mad:

Haha! Flaks at jeg sitter på tlf kanskje. Får ikke Internett her før i morgen, tru om dem har salg da og. :confused: Tungvint fra tlf!

Ja, gjerne like greit...For dette kan fort bli dyrt, må bestemme meg for maks 5 ting eller noe...:P
Vil tro det er i morgen også ja:D

Ja, gjerne like greit...For dette kan fort bli dyrt, må bestemme meg for maks 5 ting eller noe...:P
Vil tro det er i morgen også ja:D

Hahah, ja - det blir fort dyrt. Kanskje jeg skal være glad for at lønningen er rett rundt hjørnet og pengebingen deretter. :D Men ett parr ting må det vel være lov å unne seg? :D:cool:

Hahah, ja - det blir fort dyrt. Kanskje jeg skal være glad for at lønningen er rett rundt hjørnet og pengebingen deretter. :D Men ett parr ting må det vel være lov å unne seg? :D:cool:

Ja, noe må være lov!! Jaggu ikke mye money jeg har brukt på meg selv i det siste, blir liksom heller å kjøpe klær til veslegutt;) Så en kjole eller to, hell yeah!!!:D

I dag er det time og dagstilbud på stormberg.no og babyshop lokker med sommerkampanje ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Idag starter vår sommerkampanje med supertilbud på bla bambus sommerklær, reisetrille, reiseseng, bilstoler og mm! Se mer på babyshop.no. Avm:babystopp til 2030

Babyshop åpne ny butikk på Kvadrat, masse salg og 50% på alle klær heile dagen :)

Timessalg hos stormberg i dag

mimmis.no har tilbud på bæresjal

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp