Tilbudstipsetråden

Jeg ser at ull virker billigere på Name it enn på babyshop og apotek1. 79 kr er fullpris på ullstrømpebukse... Tar meg en tur dit jeg tror jeg.

-30% på ullserien prins-og prinsessull fra janus på coopobs ser jeg.

Noen som har erfaringer?

Jeg ser at ull virker billigere på Name it enn på babyshop og apotek1. 79 kr er fullpris på ullstrømpebukse... Tar meg en tur dit jeg tror jeg.
Jeg har dårlige erfaringer med strømpebukser fra name it, men alt annet fra dem er supert! Sparkjøp.no har 30% rabatt alle strømpebukser nå og de holder supergodt. Nupper ikke og holder fasongen

Og så har de så mye fint! Jeg har vært veldig fornøyd med strømpebuksene derfra, kjøpte to på salg i str 50 da vesla var nyfødt, og brukte de hele tiden!

Jeg har dårlige erfaringer med strømpebukser fra name it, men alt annet fra dem er supert! Sparkjøp.no har 30% rabatt alle strømpebukser nå og de holder supergodt. Nupper ikke og holder fasongen

Ja har bestil et par strømpebukser der. De var så søte <3

Min erfaring er at ullstrømpebuksene fra Name it NUPPER! kommer ikke til å kjøpe flere derfra.

40% hos KID varer ut denne uka :-)

Har arvet et par steømpebukser fra name it og di er litt nuppete, men er nok godt brukt....

Fikk mail om 100 kjoler til 100 kr på nelly :) Var en del fine :)

Back
Topp