Så kjekt. Kanskje eg skal ta å teste då
Ja, hvorfor ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjekt. Kanskje eg skal ta å teste då
Kva er krabbebukser?
Da har jeg kjøpt ullsokker så lille jenta har til hele vinteren Glemte å se etter ullstrømpebukser da Men lurer på om de ikke hadde til nyfødt? Vet du det?
Ser ut som om de skal ha! Får ta turen igjen i morgen.Jeg har ikke hatt så lavt som 50/56 til veslegutt fra safa...men har hatt i 62 eller hva det var iallefall. Mener det. Litt usikker Sjekk på siden dems da vel
Jeg vil tro de har egentlig...
Åja, sånn ja då veit eg kva du meinarSom en strømpebukse,men med anti-slip(eller hva det heter) på knærne og under bena.
Ser ut som om de skal ha! Får ta turen igjen i morgen.
Mhm De har i både bomull og ullÅja, sånn ja då veit eg kva du meinar
Ja, de har jo så mange gode priser der De samme produktene som andre steder, bare billigere. Alltid kjekt med noen gode kuppDet får du gjøre
Syns det er gøy på spar kjøp jeg
Ja, de har jo så mange gode priser der De samme produktene som andre steder, bare billigere. Alltid kjekt med noen gode kupp
Hehe! Helt utrolig. Man skulle jo tro de solgte det billigst i sin egen butikkJa, veldig sant
I nærheten av der vi har hytte har de en egen safa-butikk, og der selges det en god del dyrere
Det var Spar-Kjøp det og?Mhm De har i både bomull og ull
Hehe! Helt utrolig. Man skulle jo tro de solgte det billigst i sin egen butikk
Det var Spar-Kjøp det og?
Thanks!Jepp=)
Du får ta turenThanks!
Må nok bli på nett gitt .. Fins Ikkje butikk herDu får ta turen
Må nok bli på nett gitt .. Fins Ikkje butikk her
Enkelt og greittJaja , nett er jo like greit
Enkelt og greitt
Det er nettopp det som kan vere eit problemFarlig også...blir fort mye varer i handlekurven...