Der kjem nok maaange fleire tilbud. Syns eg stadig vekk ser det i avisenFillern a jeg ikke er hjemme å kan dra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der kjem nok maaange fleire tilbud. Syns eg stadig vekk ser det i avisenFillern a jeg ikke er hjemme å kan dra
Får vell hamstre litt ekstra ullsokker30% på safa(ull) hos sparkjøp.
Har du testa dei? Er dei gode?Får vell hamstre litt ekstra ullsokker
Har termin i morgen Har kjøpt og vasket to par. De ser i alle fall gode ut.Har du testa dei? Er dei gode?
Ahh, ja, kjekt å ha klart masse lykke til med terminHar termin i morgen Har kjøpt og vasket to par. De ser i alle fall gode ut.
Får vell hamstre litt ekstra ullsokker
Har termin i morgen Har kjøpt og vasket to par. De ser i alle fall gode ut.
Veslegutt har en del ullklær fra safa, og i har vært veldig fornøydHar du testa dei? Er dei gode?
Tusen takk! Er veldig spent nåÅh, lykke til med fødsel og siste innspurt
Tusen takkAhh, ja, kjekt å ha klart masse lykke til med termin
Så kjekt. Kanskje eg skal ta å teste dåVeslegutt har en del ullklær fra safa, og i har vært veldig fornøyd
Kva er krabbebukser?Tilbudet hos spar kjøp på safa gjelder forøvrig bare sokker og strømpebukser. Både til barn, dame og mann.
Her ble det begge deler. Krabbebukser også, genialt
Da har jeg kjøpt ullsokker så lille jenta har til hele vinteren Glemte å se etter ullstrømpebukser da Men lurer på om de ikke hadde til nyfødt? Vet du det?Safa sine ullsokker har vi vært veldig fornøyd med iallefall,både til liten og stor.
Ble noen strømpebukser også her.
Vi startet med 68 når hun var ca. 4 mnd gammel.I dag og i morgen + søndag på nett: 30 % på ulltøy hos alle babyshop sine butikker.
Min lille er 3 uker nå og bruker str 50 og 56. Bet ikke helt hvilken str. jeg skal kjøpe for vinteren..