Tilbud

jeg lurte på om den kantbeskytter, må man ha det til babyseng? har også tenkt å kjøpe en ikea seng og så at det var noe kantbeskytter men er det noe man bør ha ? :) jeg prøver å kjøpe minst som mulig og kjøpe selvfølgelig det som er viktig for baby.
Nei du må ikke ha det. men i starten er det sånn at senga er litt stor og åpen siden babyen er så liten. Hvis du allikevel ender opp med å dekke kantene for at senga skal virke mindre åpen, så er det lurt å bruke en kantbeskytter så ikke babyen f eks kan dra det over seg hvis du f eks bruker et løst teppe. Det kan også være greit at kanten er myk og hindrer babyen i å tre armer og ben ut mellom sprinklene når den begynner å snu på seg. Men når babyen begynner å reise seg opp og klatre så trenger du ikke kantbeskytter lenger.
 
det er nattåpent imorgen hos metro senter (i oslo). masse gode tilbud
 
Tillbud på voksi city pose på barnas hus! 700 kr i avslag :)
 
Nøstebarn har -50% på utgående varer nå på lørdag, kun i butikk.

22.02.2015 ♡
 
Nøstebarn har -50% på utgående varer nå på lørdag, kun i butikk.

22.02.2015 ♡
Sendte mamma der en time etter åpning. Helt utsolgt!

Vinterprinsesse 15.januar ♥
 
Si ifra om dere kommer over knakende tilbud, på eks bilstoler, senger, vogn osv :) må være litt forsiktig med pengene nå som jeg er sykemeldt for da får jeg bare flat lønn, ingen overtid eller kveldstillegg.


Sent from my iPad using BV Forum
En super nyttig tråd :)
 
Jeg fant ut at de selger babyutstyr på Flust.no. Så jeg skal kjøpe bilstol der, i og med at jeg kan bruke Trumf-bonusen min til å handle på flust :D
 
Ull til 99 pr del på barnas hus nå. Og tilbud på mange av vognposene på Babyshop.
 
Si ifra om dere kommer over knakende tilbud, på eks bilstoler, senger, vogn osv :) må være litt forsiktig med pengene nå som jeg er sykemeldt for da får jeg bare flat lønn, ingen overtid eller kveldstillegg.


Sent from my iPad using BV Forum
Får man ikke kveldstillegg når man er sykemeldt? Eller f.eks nattillegg hvis man jobber kun på natten? Jeg trodde ikke man skulle "tape" sånn sett på å være syk, at det kun var ved egenmelding at man mistet tilleggene sine? Hvis f.eks en sykepleier blir gravid, også sykemeldes hun fra nattstillingen sin. Da halveres jo nesten inntekten hennes?

Litt avsporing dette da, men jeg har visst missforstått?
 
Står mer om dette også på noen av de første sidene :) men når man er ringevikar så får man ikke no tillegg...
 
Back
Topp