Tilbud

Tenker på den IKEA senga, det jo andre mål på den enn på vanlige. Så den kantgreia kan man bruke andre i en IKEA seng? For de som IKEA har er ikke pene.... Kantbeskytter eller hva det heter...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Det er helt normalt. Får ikke natt/kveldstillegg uten at du har det fast.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Ei heller mulighet for å ta ekstravakt eller en helligdag så sånn er det bare :) men får jeg c det jeg ligger på til vanlig i mnd er jeg fornøyd! :)

Supert å handle endel på januarsalget, for de som ikke føder litt tidlig, selvfølgelig :-) Men vær oppmerksom på at endel vogner, feks Emmaljunga har flere uker bestillingstid (opptil 10-12 uker..)
Ja men om de er på tilbud pleier det jo å Være de dem har igjen på lager , dem skal vell selge ut fjorårets modell også :P sist fødte jeg én måned Før men om jeg føder én måned før rekker jeg fremdeles januar salget :D hehe.. har uansett ei vogn jeg kan bruke om jeg skulle måtte vente litt på den nye :P vet ikke hvilken vogn jeg vil ha enda . Mange fine der ute ;)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Tenker på den IKEA senga, det jo andre mål på den enn på vanlige. Så den kantgreia kan man bruke andre i en IKEA seng? For de som IKEA har er ikke pene.... Kantbeskytter eller hva det heter...

Jeg har brukt ikea seng med annen kantbeskytter, og det funket fint. Kantbeskytteren ble litt stor, men det var bare å stramme den litt ekstra når jeg festa den.

Masse bra brukt på finn.no! Jeg kjøpte det meste av utstyr brukt foreige gang. Sparte tuuuusenvis!

Sent from my iPad using BV Forum

Babycare i kr.sand har flyttesalg siste dag de har åpent idag kjøpte vinterdress til gutten der for én 100lapp :)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Hvor tidlig er det "greit" å begynne handlingen?

Personlig synes jeg det er bra og vente så lenge som mulig, så du ikke ender opp med et hus fullt av babyutstyr også går det galt :( Har helt noia for sånt. Vet at før i tiden betydde det ulykke å kjøpe vogn før termin omtrent, de brukte bare bestille den men ikke hente hjem før du var på sykehuset. Har tidene forandret seg ? :)

Personlig synes jeg det er bra og vente så lenge som mulig, så du ikke ender opp med et hus fullt av babyutstyr også går det galt :( Har helt noia for sånt. Vet at før i tiden betydde det ulykke å kjøpe vogn før termin omtrent, de brukte bare bestille den men ikke hente hjem før du var på sykehuset. Har tidene forandret seg ? :)

Ja, jeg opplevde jo dette... Men for min del så var det litt godt å komme hjem til sengen hennes, vogna og alle klærne hennes. Jeg hadde jo forlatt henne på sykehuset og var sønderknust....Godt å kunne holde litt i disse tingene også....
Det viktigste er å glede seg, handle inn når du har lyst! Jeg handlet ikke vogn da hun arvet etter storebror. Men jeg tror vi fikk vognen når jeg var ca 6 - 7 mnd på vei med første :)

Ikke så mye forandring tror jeg. Jeg fikk vogna med første ca. 3 uker før termin :)

Når det passer for den enkelte.
Har funne frem arvetingene men kjøper/lager ikke hentedrakt før i romjulen.

Tilbud på bleier på Rema 1000 ut august på pampers 1,2,3 til 10 kr for en pakke. Også ammeinnlegg libero til kr 25

Babble.no har salg nå :) -20% på alt Voksi (39% på Dream), -25% på BeSafe ++.

22.02.2015 ♡

Barnas hus har outlet i Drammen og i Oslo (den i oslo skal legges ned), vi kjøpte bilstol og tjente 1500,- der, helt nytt:)

Har begynt alt jeg:) skal jo ha barn en eller annen gang så orker ikke å tenke på ting som kan skje, men koser meg her og nå:)

Barnas hus har outlet i Drammen og i Oslo (den i oslo skal legges ned), vi kjøpte bilstol og tjente 1500,- der, helt nytt:)

Hvor er outleten i Oslo hen?

Man får 25% på dyreste varen i handlekurven på babyshop.no! Om man er smart kan jo man bestille på kommende besteforeldre, egne søsken osv :-) Mye å spare.

Jeg har brukt ikea seng med annen kantbeskytter, og det funket fint. Kantbeskytteren ble litt stor, men det var bare å stramme den litt ekstra når jeg festa den.

jeg lurte på om den kantbeskytter, må man ha det til babyseng? har også tenkt å kjøpe en ikea seng og så at det var noe kantbeskytter men er det noe man bør ha ? :) jeg prøver å kjøpe minst som mulig og kjøpe selvfølgelig det som er viktig for baby.

Litt tidlig, men var så mye avslag at jeg bare måtte bestille denne :)
Hadde egentlig tenkt på voksi, men syntes den er litt åpen.. Googlet litt og fant ut at dette var en bra pose. Kjempespennende :)

ImageUploadedByBV Forum1408964526.137214.jpg

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Back
Topp