Tilbud

*LykkeLoppa*

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Si ifra om dere kommer over knakende tilbud, på eks bilstoler, senger, vogn osv :) må være litt forsiktig med pengene nå som jeg er sykemeldt for da får jeg bare flat lønn, ingen overtid eller kveldstillegg.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Finn, fb selge sider:) det har eg brukt en del. Selvsagt ikke madrass eller bilstol men ulike andre ting:)


Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
 
Her må jeg følge med ;)


Fra mobil.
 
Jeg har fått med meg at Ikea har halv pris på en babyseng akkurat nå, og barnas hus har 25% avslag på alle stellebord
 
Det har jeg også fått med meg, noen som har IKEA seng? Sprinkel asså :p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Det har jeg også fått med meg, noen som har IKEA seng? Sprinkel asså :p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Vi har arvet den vi har, men er fornøyd med den.
 
Ser de har ca. 25 % på voksi urban vognpose på flust.no :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Babycare har titt og ofte 20 - 25 prosent på hele nett butikken eller alle bilstoler eller alle vogner :))

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
 
Tenkte jeg skulle handle en del Før jul, etter jul og nyttår sikkert mye gode tilbud da ;P

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
 
Tenkte jeg skulle handle en del Før jul, etter jul og nyttår sikkert mye gode tilbud da ;P

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
Supert å handle endel på januarsalget, for de som ikke føder litt tidlig, selvfølgelig :) Men vær oppmerksom på at endel vogner, feks Emmaljunga har flere uker bestillingstid (opptil 10-12 uker..)
 
Tror det er 25 % på Stellebord på barnas hus
 
Si ifra om dere kommer over knakende tilbud, på eks bilstoler, senger, vogn osv :) må være litt forsiktig med pengene nå som jeg er sykemeldt for da får jeg bare flat lønn, ingen overtid eller kveldstillegg.


Sent from my iPad using BV Forum
Meld deg på alle nyhetsbrev type: IKEA, barnas hus, babyshop ect .


Btw, selv om du er sykemeldt skal du jo ikke gå glipp av tilleggene dine! Hvertfall ikke helge og kveldstillegg
 
Si ifra om dere kommer over knakende tilbud, på eks bilstoler, senger, vogn osv :) må være litt forsiktig med pengene nå som jeg er sykemeldt for da får jeg bare flat lønn, ingen overtid eller kveldstillegg.


Sent from my iPad using BV Forum
Hva jobber du med? Jeg er sykemeldt fra sykehjem og jeg får tillegg og alt


♡ Februar 2015 ♡
 
Er ikke fast ansatt, bare ringevikar derfor får jeg ikke no tillegg... Bare nav som regner et gjennomsnitt...


Sent from my iPad using BV Forum
 
De regner gjennomsnittet av det du har tjent så du får ikke mindre enn det du har fått ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Er ikke fast ansatt, bare ringevikar derfor får jeg ikke no tillegg... Bare nav som regner et gjennomsnitt...


Sent from my iPad using BV Forum
Jeg er også ringevikar.. Hmm, synes det høres rart ut :(


♡ Februar 2015 ♡
 
Back
Topp