ok ja smerten kan ses på som positiv men er som regel mange forskjellige grunner til at man blir tilbudt og får smertestillende!Ser det på en annen måte; mener det er forskjellig fordi smerter fra en fødsel er positivt, og smerten går jo over noe som gjorde det lettere for min del.
Naturlig fødsel mener jeg er fødsel uten smertestillende.. Beklager altså, men det er da min mening, andre får ha sin. Synes kroppen gjør en fantastisk jobb under en fødsel og ved normale omstendigheter klarer den å gjøre jobben selv.
Og som sagt så skjønner jeg veldig godt at noen velger smertelindring hvis det er komplikasjoner o.l.
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
mine smerter hadde da uten noen ting vart i over 8 timer uten pause vis jeg ikke hadde fått noe!
mistet ikke noe fremgang eller lignende pga spinal bedøvelse var også helt tilstede igjennom hele fødselen!
ville ikke dømt andre for hva de får under en fødsel for kan være grunner til det som du ikke vet!
slik som jenter som har blitt voldtatt blir faktisk anbefalt epidural pga risiko for flash back og det ville nok ikke hvert en fødsel som det kom noe positivt ut av!
Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app