Til dere gravide

1+1

....
Jeg er fra "vi som prøver" og lurer på om dere opplevde lys rosa utflod rundt IKM og likevel var gravid?

Jeg gjorde og jeg har mest sannsynlig mistet da jeg blør idag, men hørt om andre som det har gått bra med :)

Uff da :( Får håpe det er en av de helt ufarlige blødningene du har. Jeg vet ikke om jeg har hatt rosa utflod, har vært noe antydning til farge, men vet ikke om jeg vil definere det som rosa. Pleier å spotte to dager før IKM, og det er i dag. Null tegn til det foreløpig, så et lite håp!

Jeg fikk lysebrun utflod på ikm, trodde det var begynnelsen på mensen, men fikk positiv test 2 dager etterpå:) lykke til:)

Uff da :( Får håpe det er en av de helt ufarlige blødningene du har. Jeg vet ikke om jeg har hatt rosa utflod, har vært noe antydning til farge, men vet ikke om jeg vil definere det som rosa. Pleier å spotte to dager før IKM, og det er i dag. Null tegn til det foreløpig, så et lite håp!
Håper jo det men legen ville ikke ta hcg og sjekket kun gynoklogisk og der var det åpning :'( krysser fingerene for deg at IKM aldri kommer og at spiren klorer seg fast :)

Hadde mye brun utflod før å etter ikm! Men jeg spottet alltid før mens å! :)

Jeg fikk lys rosa/brun utflod 4+2 hadde det vel halvannen uke litt av og på. Alt er fint her :)

Dette er mitt 3 svangerskap og det har skjedd meg hver gang men alt har gått fint. Har mistet to ganger i tillegg og da kom blødningene veldig raskt og mye, var ikke tvil en gang.

Jeg hadde lyserosa utflod rundt 7-8-9 dager etter EL, så tror kanskje det var typ festeblødning... kan ikke ha vært det da? :) kan jo komme 2 uker etter også det :)

Ingen erfaring selv men har hørt at det ikke er uvanlig å få en svak eller annerledes blødning rundt IKM hos enkelte gravide. Håper det er tilfelle hos deg! Lykke til:D

Det var nok starten på TR, som nå har brutt ut for fullt. Men takk for fine svar :)
Usj, satser på at den holder seg unna neste mnd. Du får trøste deg litt med at du kan spise spekemat i julen om ikke annet:) Lykke til!

Usj, satser på at den holder seg unna neste mnd. Du får trøste deg litt med at du kan spise spekemat i julen om ikke annet:) Lykke til!

Synd at jeg ikke er så begeistra for det da :P Men glad jeg slipper kvalmen med all den gode maten, det er da iallefall noe. Sukk!

Back
Topp