Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jo det men legen ville ikke ta hcg og sjekket kun gynoklogisk og der var det åpning :'( krysser fingerene for deg at IKM aldri kommer og at spiren klorer seg fastUff daFår håpe det er en av de helt ufarlige blødningene du har. Jeg vet ikke om jeg har hatt rosa utflod, har vært noe antydning til farge, men vet ikke om jeg vil definere det som rosa. Pleier å spotte to dager før IKM, og det er i dag. Null tegn til det foreløpig, så et lite håp!
Jeg fikk lysebrun utflod på ikm, trodde det var begynnelsen på mensen, men fikk positiv test 2 dager etterpålykke til
![]()
Hadde mye brun utflod før å etter ikm! Men jeg spottet alltid før mens å!![]()
Testet svakt positivt 3+5, å digital slo ut 3+6Hurra for det! Når fikk dere positiv test?![]()
Usj, satser på at den holder seg unna neste mnd. Du får trøste deg litt med at du kan spise spekemat i julen om ikke annetDet var nok starten på TR, som nå har brutt ut for fullt. Men takk for fine svar![]()
Usj, satser på at den holder seg unna neste mnd. Du får trøste deg litt med at du kan spise spekemat i julen om ikke annetLykke til!