Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om han hadde tatt ditt til mellomnavn, hadde du syntes det hadde vært grei og da ta hans til slutt?Er dere ikke gift så er det jo slik at da får barnas mors etternavn fra gammelt av.
Jeg er litt rar å synes det er litt trist at så mange kvinner velger bort sitt navn når de gifter seg. Jeg er litt rødstrømpe der, tar ikke mannen mitt tar ikke jeg hans![]()
Hvorfor må fars alltid være lit slutt? Kunne ikke hans vært mellomnavn til begge og mors som etternavn??Om han hadde tatt ditt til mellomnavn, hadde du syntes det hadde vært grei og da ta hans til slutt?
Helt enig! Spurte bare fordi jeg lurte hva dere hadde gjort. Vi her blir ikke enige og begge står på sitt: begge vil ha sitt etternavn til slutt av akkurat de samme grunnene. Vet at jeg kommer Til å bli bitter og sur long term om jeg må "gi meg" og det kommer han også til å bli. Er jo like sårt for begge...sukkHvorfor må fars alltid være lit slutt? Kunne ikke hans vært mellomnavn til begge og mors som etternavn??
Evt bare hvis det passer bedre med mors imellom men det sier alle er grunnen til at mors ble mellomnavn. Synes det er trist jeg. Ikke særlig feminist av den grad men når det kommer til etternavn skjønner jeg meg ikke på alle damer som lar sitt navn ialefall om det er sjeldent gå bort mot mannens navn..
Om han hadde tatt ditt til mellomnavn, hadde du syntes det hadde vært grei og da ta hans til slutt?
Det med navn er virkelig vanskelig ja!Helt enig! Spurte bare fordi jeg lurte hva dere hadde gjort. Vi her blir ikke enige og begge står på sitt: begge vil ha sitt etternavn til slutt av akkurat de samme grunnene. Vet at jeg kommer Til å bli bitter og sur long term om jeg må "gi meg" og det kommer han også til å bli. Er jo like sårt for begge...sukk