Nei se på dere, så fantastisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det høres jo veldig bra ut!Først fikk vi med oss mating av selene, de trener dem så de ikke kjeder seg så de (selene altså) dreiv å hoppa gjennom ringer, henta ball o.l. og så gikk vi under selbassenget og så, der er det en tunnell som man kan se opp på selene. DET likte Hermine, hun var stooor i øynene og sutten gikk febrilsk opp og ned![]()
...jeg er i utgangspunktet ikke noe glad i dyrehager o.l. for synes så synd på dyreneMen Polaria er drevet av Norsk Polarinstitutt og de har seler for å forske på hvordan de lever og formerer seg i fangenskap, så da VET jeg at de har det godt iallfall
![]()
Herlig! Venter på at barnebunadene skal komme til Coop Obs jegDa var vi tilbake, fikk selvfølgelig handla litt igjen, blant annet Anettes 17. mai antrekk, slått meg løs og kjøpt kjole og spenne til å ha i håret![]()
takktakkNei se på dere, så fantastisk![]()
Ja, vil gjerne se!Kanksje jeg skal legge ut bilde av det![]()
Herlig! Venter på at barnebunadene skal komme til Coop Obs jeg![]()
HVA ER DET?
HVA ER DET?

også holder svigermor på med å strikke rød kåpe som hun skal ha tilDet blir fint da![]()
også holder svigermor på med å strikke rød kåpe som hun skal ha til![]()
Så flink hun er!Den rullinga hennes begynner å ta seg opp, så utrolig gøy, rullet først på magen så tilbake på ryggen etter en stund. Så fornøyd med seg selv da, pludrer å styrer og ser stolt opp på meg![]()
mmmmm!!! Ser skikkelig god ut!
veldig!Så kjekt å ha en slik svigermor altså![]()
mmmmm!!! Ser skikkelig god ut!
Så snilt!også holder svigermor på med å strikke rød kåpe som hun skal ha til![]()