Tiiiiiiiiiiiiiirsdag!

Først fikk vi med oss mating av selene, de trener dem så de ikke kjeder seg så de (selene altså) dreiv å hoppa gjennom ringer, henta ball o.l. og så gikk vi under selbassenget og så, der er det en tunnell som man kan se opp på selene. DET likte Hermine, hun var stooor i øynene og sutten gikk febrilsk opp og ned :D :rolleyes:

...jeg er i utgangspunktet ikke noe glad i dyrehager o.l. for synes så synd på dyrene :oops: Men Polaria er drevet av Norsk Polarinstitutt og de har seler for å forske på hvordan de lever og formerer seg i fangenskap, så da VET jeg at de har det godt iallfall ;)
Ja det høres jo veldig bra ut! :D

Da var vi tilbake, fikk selvfølgelig handla litt igjen, blant annet Anettes 17. mai antrekk, slått meg løs og kjøpt kjole og spenne til å ha i håret :flower
Herlig! Venter på at barnebunadene skal komme til Coop Obs jeg :rolleyes:

Denne skal snart spise:D:Duploadfromtaptalk1362492287972.jpg

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Den rullinga hennes begynner å ta seg opp, så utrolig gøy, rullet først på magen så tilbake på ryggen etter en stund. Så fornøyd med seg selv da, pludrer å styrer og ser stolt opp på meg :flower

Den rullinga hennes begynner å ta seg opp, så utrolig gøy, rullet først på magen så tilbake på ryggen etter en stund. Så fornøyd med seg selv da, pludrer å styrer og ser stolt opp på meg :flower
Så flink hun er! :D

Back
Topp