Høres lovende ut daherlig å føle seg uthvilt for en gangs skyld
har ikke målt, kjente bare at hun er varmere i hodet enn normaltMen ellers er hun i godt humør
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres lovende ut daherlig å føle seg uthvilt for en gangs skyld
har ikke målt, kjente bare at hun er varmere i hodet enn normaltMen ellers er hun i godt humør
![]()
god tur! Skal hive i meg en karamell latte og så skal vi på Polaria, polar museum hvor de har seler, ymse fisker, krabber o.l. sammen med søstra mi og jenta hennes på 3 årNå skal jeg og Anette ta bussen ned til byen en turJeg kommer sterkt tilbake for skravling etterpå
![]()
Åh så koseliggod tur! Skal hive i meg en karamell latte og så skal vi på Polaria, polar museum hvor de har seler, ymse fisker, krabber o.l. sammen med søstra mi og jenta hennes på 3 år![]()
Hermine er jo så glad i dyr så tror hun også blir å like det, får ta henne i bæresela så hun ser godtÅh så koselig![]()
Hehe, så moroHermine er jo så glad i dyr så tror hun også blir å like det, får ta henne i bæresela så hun ser godt
Var på dyrebutikken en dag og hun forelska seg helt i ei papegøye som bor der![]()
Var jo fargeriktHer er min lunch![]()
![]()
Neh, ganske kjedeligVar jo fargerikt
Juhuu! Da er vi hjemkommet. Vesla får sove litt til i bilstolen (etter et raserianfall på tur hjem) mens jeg skal sette på plass matvarene.
Jeg som gar gått i flere dager og venta på at legen skulle ringe fra barneavdelinga ang.Jenny, fikk i dag et BREV i posten. Har fått time med samme legen som vurderte henne i januar (som konkluderte med stiv nakke) og legen syns sikkert ikke at dette er noe viktig, for vi har d time 24.april. For meg rr det lenge til, og jeg syns det er litt smålig gjort!!! Blir lei meg og sinna på samme tid..![]()
Åh, så heeerlig =)Da var vi tilbake, fikk selvfølgelig handla litt igjen, blant annet Anettes 17. mai antrekk, slått meg løs og kjøpt kjole og spenne til å ha i håret![]()
Noe må vi gjøre, men jeg lurer på å få mannen til å gjøre det..SÅ dumt!!!! Jeg ville ringt og mast!
Eller legen?Noe må vi gjøre, men jeg lurer på å få mannen til å gjøre det..
god tur! Skal hive i meg en karamell latte og så skal vi på Polaria, polar museum hvor de har seler, ymse fisker, krabber o.l. sammen med søstra mi og jenta hennes på 3 år![]()
Først fikk vi med oss mating av selene, de trener dem så de ikke kjeder seg så de (selene altså) dreiv å hoppa gjennom ringer, henta ball o.l. og så gikk vi under selbassenget og så, der er det en tunnell som man kan se opp på selene. DET likte Hermine, hun var stooor i øynene og sutten gikk febrilsk opp og nedNæmmen, så fine dere er!![]()