Tiiiiiiiiiiiiiirsdag!

God formiddag!
Vi har hatt den beste natta på ukesvis :rolleyes: Tydelig at snuppa sover godt på paracet, ingenting som plager henne da, hverken mage eller tenner :oops: Men var ærlig talt helt himmelsk! Hun sov i si seng fra 20.30-01, fikk mat og sov videre sammen med meg. Fikk mat på nytt 04.30 og sov til 07.30, fikk mat og sov til 09 :D Føler meg som et nytt menneske, siden jeg i tillegg la meg kl 22 ;) :D Meeen, jeg dreiv jo seff å våkna for å sjekke henne, bekymra siden hun sov så godt :eek: ;)
Hun er fortsatt litt varm idag, så er litt usikker på om jeg kan ta henne med meg ut??? o_O
Bra natt da :D
Hun er varm pga vaksinen?
Om hun er i form ville jeg tenkt at det var ok!

God formiddag!
Vi har hatt den beste natta på ukesvis :rolleyes: Tydelig at snuppa sover godt på paracet, ingenting som plager henne da, hverken mage eller tenner :oops: Men var ærlig talt helt himmelsk! Hun sov i si seng fra 20.30-01, fikk mat og sov videre sammen med meg. Fikk mat på nytt 04.30 og sov til 07.30, fikk mat og sov til 09 :D Føler meg som et nytt menneske, siden jeg i tillegg la meg kl 22 ;) :D Meeen, jeg dreiv jo seff å våkna for å sjekke henne, bekymra siden hun sov så godt :eek: ;)
Hun er fortsatt litt varm idag, så er litt usikker på om jeg kan ta henne med meg ut??? o_O

Så herlig med en slik natt:-) Har hun mye i feber da, er hun veldig utilpass er det sikkert greit å holde seg inne, men virker hun i gå form går det sikkert greit:-)

God tirsdag! Er stygt redd jeg holder på å bli syk :( vilikkevilikkevilikke! Snart kommer mamman min på besøk, og blir vel en time lenger enn nødvendig som vanlig :) dessuten har jeg måtte pensjonere sovebagen til emsen idag, den har blitt litt kort. Så nå sover hun i vogna si! Håper hun får sove like godt der, selv om den ikke står på stua :)

God tirsdag! Er stygt redd jeg holder på å bli syk :( vilikkevilikkevilikke! Snart kommer mamman min på besøk, og blir vel en time lenger enn nødvendig som vanlig :) dessuten har jeg måtte pensjonere sovebagen til emsen idag, den har blitt litt kort. Så nå sover hun i vogna si! Håper hun får sove like godt der, selv om den ikke står på stua :)
Håper du slipper unna sykdom!!!
VEmodig å pakke bort bagen tenker jeg! Men det går nok fint i vognen også :D

Hehe blir hun for lenge altså:-) Håper jenta di liker den nye soveplassen sin:-)

Nå skal jeg og Anette ta bussen ned til byen en tur:-) Jeg kommer sterkt tilbake for skravling etterpå :hello

Ja veldig vemodig!! Savner litt at hun var bittebitteliten nyfødt! Men det er jo veldig stas at hun vokser og utvikler seg! Er så stolt av henne!! :D

Hehe blir hun for lenge altså:-) Håper jenta di liker den nye soveplassen sin:-)

Ja altså hun kommer ikke for å besøke meg! Haha hadde vi ikke hatt emilie hadde vi nok ikke.sett mamma så ofte :p men d er koselig da. Foreldra til mannen bryr seg jo ikke engang. Pappan hans bor 10 min unna og han har vært her to ganger, og ene gangen var han full :p så j skal ikke klage på mamman min :)

Vi må på handletur og levere ut invitasjonene til navnefest, så vu blir borte nå på dagen. Kjæm att i kveld i!! ;)

Ånei, jeg ble sittende å legge inn en bestilling på iHerb! Men jammen har de ikke mye fint til babyer der! :D

Fristerinne :o

Bra natt da :D
Hun er varm pga vaksinen?
Om hun er i form ville jeg tenkt at det var ok!
ja tror det er pga vaksinen, hun er i god form ellers så har ikke trengt å gi henne paracet idag :) (da ville jeg ikke vurdert å ta henne ut engan)

Så herlig med en slik natt:) Har hun mye i feber da, er hun veldig utilpass er det sikkert greit å holde seg inne, men virker hun i gå form går det sikkert greit:)
herlig å føle seg uthvilt for en gangs skyld :rolleyes:
har ikke målt, kjente bare at hun er varmere i hodet enn normalt ;) Men ellers er hun i godt humør :)

Back
Topp