Min blir 7 mnd om fem dager, og han legger seg mellom 19.00 og 19.30. Gjort det et par mnd nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble 6 mnd i går. Går på badet mellom 18 og 1830 og han sovner mellom 19 og 20. Han trenger den roen på puppen inne i sengaNår legger dere barna deres nå? Skriv gjerne alder på dem også. Vår er 5,5mnd. Prøvd en periode å legge henne 1930, men sovner nesten aldri før 2015-2030 uansett.
Sover deres godt om natta? Mi er 6 mnd, begynt å våkne på natt. Er lys våken og sovner ikke igjen. Inatt var hun våken fra 2-5, vil ikke ha mat eller noe. Flere som har det sånn?
Sover deres godt om natta? Mi er 6 mnd, begynt å våkne på natt. Er lys våken og sovner ikke igjen. Inatt var hun våken fra 2-5, vil ikke ha mat eller noe. Flere som har det sånn?
Far kan legge, men opplever at det går greiere om jeg legger. Sikkert fordi da ammer jeg på soverommet før jeg legger han i sengen. Hs sa jeg burde amme i stuen, men det er så vanskelig å få ammet for tiden så gjør det heller på soverommet. Lille er så opptatt av alt som skjer rundt hanEr det bare dere mødre som legger babyen deres? Eller kan far/partner/andre gjøre det? Datteren vår er 6mnd nå. Hun må fortsatt legges av meg. Far kan gjøre kveldsstellet og sånn, men hun må ha pupp for å sovne. Kan ofte amme henne til hun blir døsig, og så legge henne i sengen sin, også sovner hun av seg selv. Men vanskelig for far å legge henne. Blir bare mye gråting.
Lille er 6, 5 mnd nå og sovner kun med puppen. Om han våkner og pappaen går inn, blir han helt hysterisk og roer seg ikke før puppen kommer i munnen. Så her er det kun jeg som legger, så tar pappaen seg av 3-åringen [emoji106] alt annet er greit at pappa gjør, og han er superblid mot alt og alle, men puppen er visst hellig [emoji14]Er det bare dere mødre som legger babyen deres? Eller kan far/partner/andre gjøre det? Datteren vår er 6mnd nå. Hun må fortsatt legges av meg. Far kan gjøre kveldsstellet og sånn, men hun må ha pupp for å sovne. Kan ofte amme henne til hun blir døsig, og så legge henne i sengen sin, også sovner hun av seg selv. Men vanskelig for far å legge henne. Blir bare mye gråting.