Tidspunkt og leggerutiner

Når legger dere barna deres nå? Skriv gjerne alder på dem også. :) Vår er 5,5mnd. Prøvd en periode å legge henne 1930, men sovner nesten aldri før 2015-2030 uansett.
Ble 6 mnd i går. Går på badet mellom 18 og 1830 og han sovner mellom 19 og 20. Han trenger den roen på puppen inne i senga :)

I går ble det litt annerledes. Vi var hos svigermor og spiste middag, og kjørte hjem ca 1930. Det skjer ikke igjen... Var hysterisk gråt i en halvtime i bilen, så jeg måtte sette meg bak mellom barna. Utrolig nok så sovnet 3-åringen da [emoji14]
 
Vår blir 6 mnd om 1 uke, her er det som oftest leggetid 18.30. Noen ganger litt før eller litt etter. Har gjort det siden midten av juli ca.
 
Sover deres godt om natta? Mi er 6 mnd, begynt å våkne på natt. Er lys våken og sovner ikke igjen. Inatt var hun våken fra 2-5, vil ikke ha mat eller noe. Flere som har det sånn?
 
Sover deres godt om natta? Mi er 6 mnd, begynt å våkne på natt. Er lys våken og sovner ikke igjen. Inatt var hun våken fra 2-5, vil ikke ha mat eller noe. Flere som har det sånn?

Det har skjedd noen ganger hos oss. Da har det ofte vært at hun må bæsje. Ligger bli og våken og prater mye, før hun får gjort det hun må etter en stund. Så har hun sovnet raskt igjen etterpå, etter bleieskift og litt amming.
 
Sover deres godt om natta? Mi er 6 mnd, begynt å våkne på natt. Er lys våken og sovner ikke igjen. Inatt var hun våken fra 2-5, vil ikke ha mat eller noe. Flere som har det sånn?

Samme her, så slitsomt. Har vart sidan han var 5mnd og er no 6. Ofte våken og glad fra 4-6. Amming hjelper ikkje. Må bare sitte der med han til han sovner. Tar heldigvis litt kortare tid no enn før
 
Her sover han stort sett hele natta, men krever mat/pupp annenhver time. Får han ikke puppen så blir han liggende å skravle [emoji14]
Han sover mens han sutter da, så er vel mest min søvn det går utover.
Sover deres godt om natta? Mi er 6 mnd, begynt å våkne på natt. Er lys våken og sovner ikke igjen. Inatt var hun våken fra 2-5, vil ikke ha mat eller noe. Flere som har det sånn?
 
Ja vi er og våken mye ila natten pga hun har vært syk. Hun sov kjempe godt på natten til 4 utviklingssprang. Etter det har det blitt dårligere netter. Nå har hun ikke vært i form så vi har styrt voldsomt på nettene i 14 dager nå. Vil ikke ha pupp og ligger våken lenge. [emoji19]
 
Er det bare dere mødre som legger babyen deres? Eller kan far/partner/andre gjøre det? Datteren vår er 6mnd nå. Hun må fortsatt legges av meg. Far kan gjøre kveldsstellet og sånn, men hun må ha pupp for å sovne. Kan ofte amme henne til hun blir døsig, og så legge henne i sengen sin, også sovner hun av seg selv. Men vanskelig for far å legge henne. Blir bare mye gråting.
 
Er det bare dere mødre som legger babyen deres? Eller kan far/partner/andre gjøre det? Datteren vår er 6mnd nå. Hun må fortsatt legges av meg. Far kan gjøre kveldsstellet og sånn, men hun må ha pupp for å sovne. Kan ofte amme henne til hun blir døsig, og så legge henne i sengen sin, også sovner hun av seg selv. Men vanskelig for far å legge henne. Blir bare mye gråting.
Far kan legge, men opplever at det går greiere om jeg legger. Sikkert fordi da ammer jeg på soverommet før jeg legger han i sengen. Hs sa jeg burde amme i stuen, men det er så vanskelig å få ammet for tiden så gjør det heller på soverommet. Lille er så opptatt av alt som skjer rundt han:p
 
Lillebror legger seg mellom 17.30 og 18. Kommer an på hvor trøtt han er :) prøver å drøye til kl 18. Storebror legger seg mellom 18.-18.30 (så får han litt alenetid med full oppmerksomhet før legging) :)
 
Er det bare dere mødre som legger babyen deres? Eller kan far/partner/andre gjøre det? Datteren vår er 6mnd nå. Hun må fortsatt legges av meg. Far kan gjøre kveldsstellet og sånn, men hun må ha pupp for å sovne. Kan ofte amme henne til hun blir døsig, og så legge henne i sengen sin, også sovner hun av seg selv. Men vanskelig for far å legge henne. Blir bare mye gråting.
Lille er 6, 5 mnd nå og sovner kun med puppen. Om han våkner og pappaen går inn, blir han helt hysterisk og roer seg ikke før puppen kommer i munnen. Så her er det kun jeg som legger, så tar pappaen seg av 3-åringen [emoji106] alt annet er greit at pappa gjør, og han er superblid mot alt og alle, men puppen er visst hellig [emoji14]
 
Back
Topp