Tidligere fødsler:

Nr 1 ble tatt med ks to ukerfør termin. Hun lå i sete og de var redd hun hadde strengen rundt halsen.

Nr 2 ble satt i gang 1,5 uker før termin. Dette fordi mini ikke hadde lagt på seg siste 4 ukene. De fryktet at morkaka var i ferd med å svikte, Gikk 3 døgn med rier uten fremgang. Kom til 5 cm. Da ble det besluttet ks. Jeg var UTSLITT!!!!! Hehe

:-/ var han stor??

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Nei. De stopper jo å vokse på et tidspkt. Han var ganske liten faktisk. Men jeg var stor. Hadde for mye fostervann også.

Fødte i uke 34 sist, så er spent på om det blir april eller mai denne ganga ;)

Skrevet i avslappet stilling

Nei. De stopper jo å vokse på et tidspkt. Han var ganske liten faktisk. Men jeg var stor. Hadde for mye fostervann også.
Stopper de å vokse?? Har jeg aldri hørt om :confused: huff...var nok slitsomt å gå så lang tid over!

♡Liten spire 2015♡

Nr 1 ble tatt med ks to ukerfør termin. Hun lå i sete og de var redd hun hadde strengen rundt halsen.

Nr 2 ble satt i gang 1,5 uker før termin. Dette fordi mini ikke hadde lagt på seg siste 4 ukene. De fryktet at morkaka var i ferd med å svikte, Gikk 3 døgn med rier uten fremgang. Kom til 5 cm. Da ble det besluttet ks. Jeg var UTSLITT!!!!! Hehe
Blææh!! Må ha vert utrolig frustrerende å ha kommet så langt og så ikke få fullføre selv :-/ Men man tenker kanskje ikke slik når man er i den situasjonen :-)

♡Liten spire 2015♡

Jeg hadde tid for planlagt KS 1 uke før termin (pga seteleie), men fødselen begynte av seg selv 17 dager før termin og vesla ble tatt med KS samme natta.

Regner med at det blir før tida denne gangen også, men bør vel være innstilt på å gå til termin ;)

4 dager før termin :)

[emoji173]️september 2012 [emoji173]️
[emoji173]️mai 2015[emoji173]️

Indusert 10 dager over termin, han ble født 11 dager over... Det var leeenge å gå gravid! Ikke minst fordi både mamma og søster hadde født alle sine lenge før termin, så var innstilt på å født i uke 38... Nesten 1 måned senere...da! :P

Men skal innstille meg på å gå over denne gangen og, så får alt annet bli en hyggelig overraskelse :)

Fødselen ble satt i gang 5 dager før termin pga svangerskapsforgiftning.. Så håper på at ting kan gå av seg selv denne gangen :)

Eg hadde termin 18 februar og jr kom 24 februar :)

24.02.14 ❤️❤️

10 dager før termin

Jeg fødte førstemann på termin:) jeg lå allerede på sykehuset. De snakket om å sette det i gang, da jeg hadde en blødning. Men de valgte å ikke gjøre det, da det ikke var plass på føden! Men han ville ut den dagen allikevel han:p

Sent from my iPhone using BV Forum

13 dager før termin :)

nr 1 kom 3 dager før termin, og nr 2 kom 1 uke før termin. går ut fra at tredjemann er en luring og at jeg må vente til etter termin denne gangen...

8 dager over termin. Jdg var drittlei da jeg hadde innstilt meg på at jeg kom til å få før termin -tabbe å tro det :p

2 dager over tida.

Back
Topp