Lykkelig eple
Glad i forumet
Fødte sønnen min dagen før ul termin!
Telefontasting
Gutt12 og lillebaby mai15
Telefontasting
Gutt12 og lillebaby mai15
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Omg!! Håper du slipper det denne gangen! :-O11 dager over med begge
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Fysj! Får angst av å tenke på at de tok sjansen på å la gravide gå så lenge over tiden! Helt sprøtt... jammen godt de har endret på dette!Med nr 1 (98) 21 dager overtid ingen som må gå så lenge over nå heldigvis. Med nr. 2 (2012) 14 dager før. Begge to laaangt unna terminen sin.
♡ ikke bare bare med prematur! Kan jeg spør hvor lenge dere var på sykehuset? Får håpe du slipper det denne gangen ☆Fikk 4 daget før termin med nr 1. Uke 31 med nr 2..
♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡
Nei huff!!! Ser jo det at det ikke gikk så bra!! Unnskyld :-/ Klem til deg♡ ikke bare bare med prematur! Kan jeg spør hvor lenge dere var på sykehuset? Får håpe du slipper det denne gangen ☆
☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡
Nei huff!!! Ser jo det at det ikke gikk så bra!! Unnskyld :-/ Klem til deg
♡Liten spire 2015♡
Det skal gå fint denne gangen ♡♡ De passer vel godt på dere hele veien nå!Det går bra ♡♡ håper historien blir helt annerledes denne gangen.. ♡
Ja det gjør de, heldigvis blir veldig godt fulgt opp på lokalsykehuset her også kommer jeg til å måtte ha noen turer inn til rikshospitalet.Det skal gå fint denne gangen ♡♡ De passer vel godt på dere hele veien nå!
♡Liten spire 2015♡
Det er bra ♡♡ da er du i gode hender!Ja det gjør de, heldigvis blir veldig godt fulgt opp på lokalsykehuset her også kommer jeg til å måtte ha noen turer inn til rikshospitalet.
Ja, du kan så si. Måtte reise inn på kontroll annenhver dag på sykehuset. Til slutt startet de fødselen. Storebror hadde ikke planer om å komme ut på egenhånd.Fysj! Får angst av å tenke på at de tok sjansen på å la gravide gå så lenge over tiden! Helt sprøtt... jammen godt de har endret på dette!
♡Liten spire 2015♡
:-/ var han stor??Ja, du kan så si. Måtte reise inn på kontroll annenhver dag på sykehuset. Til slutt startet de fødselen. Storebror hadde ikke planer om å komme ut på egenhånd.
Sent from my SM-T900 using BV Forum mobile app