Tidligere fødsler:

Såklar4nr3

Glad i forumet
Når har dere født i forhold til termin?

Jeg fikk dagen før termin med jenta mi, men gutten min kom 18 dager før. Han skulle egentlig vært juni barn, men endte opp som mai barn :-P Så lurer litt på om da neste vil komme tidligere også... :-)

Er sikkert ingen fasit på det, men artig å se hvordan det har vert for dere andre.

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Jeg har gått 5 dager over med begge to, så da går jeg vel 5 dager over med denne også :p

Fødte 1 uke før termin sist gang :) gjør jeg det nå så blir det aprilbaby :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Hmm...blir spennende å se :-D Gjør ikke noe om det blir fødsel litt før termin for min del :-P Man er bra lei på slutten. Hehe

♡Liten spire 2015♡

Nr1 er født på termin
Nr2 er født 5dager før termin
Så blir vell rundt termin -/+ noen dager :) helst minus ;)

8 dager på overtid, jeg var litt lei:p. Hadde det ikke vært for at de røska godt oppi der på overtidskontrollen - tror jeg han hadde ventet ennå flere dager :p håper jeg slipper å gå over denne gangen:)

Fikk 25 dager før termin :)

2 dager før med begge ;)

6 dager før med nr 1 og 6 dager etter med nr 2..:)
Oy! Den tror jeg ikke jeg har hørt før...er vel mer vanlig med omvendt? hååper jeg slipper å gå over tiden i allefall! :-O

♡Liten spire 2015♡

Oy! Den tror jeg ikke jeg har hørt før...er vel mer vanlig med omvendt? hååper jeg slipper å gå over tiden i allefall! :-O

♡Liten spire 2015♡
Ja, jeg trodde også det var mest normalt med omvendt.. og var sikker på at minste også skulle komme litt før.. men neida, han drøyde det til siste slutt ;)

Ja, jeg trodde også det var mest normalt med omvendt.. og var sikker på at minste også skulle komme litt før.. men neida, han drøyde det til siste slutt ;)
Skikkelig dårlig gjort :-P Får håpe du slipper overtid denne gangen da!

♡Liten spire 2015♡

Back
Topp