Tidlige tegn

Peppermint

Forelsket i forumet
Juliknøttene 2022
Februarhjertene 2025
DPO6 idag og overanalyserer alt ved kroppen. Nysgjerrig på hva andre har merket først? Tidlige tegn på at spiren sitter denne pp?

Jeg fryser alltid mye i dagene før positiv test. Det er mitt sikreste tegn til at det er noe pågang :happy:

Denne gang så hadde jeg murringer fra samme dagen som EL, og økt utflod like lenge. Fikk positiv gtest på 10 dpo.

Selv er jeg pottetett i nesa, uten noen andre tegn på forkjølelse. Kom over natta 6 dpo. Men er jo høst og ruskevær, så kan hende jeg bare ser tegn fordi jeg vil

Sist graviditet (endte i MA da) så hadde jeg sykt sensitive brystvorter, var vondt bare å ha på bh. Trengte nesten ikke testen for det kom så tidlig.

Har alle ganger fått veldi sånn sykdomsfølelse like før positiv test. .. Følt meg forkjøla/influnsisk e.l

Litt ømme nipler og litt tunge bryst, ellers litt små trøtt og murringer/stikk/strekk i livmor (halvangst og venter på at det ender i SA)
Aner ikke EL eller IKM men endelig fått TYDELIG positiv test og bekreftet økning i blodprøvene

Første 5-6 dagene kjente jeg all slags rare greier (stikkninger/murringer/vondt i ryggen/svimmel/kvalm/varm i ansiktet/ene neseboret er tett, og har vært det i 8-9 dager/to dager følte jeg meg "fyllesyk", lista er lang), og jeg følte meg gravid, og jeg var super glad hele tiden. Så forsvant alle symptomer etter 5-6 dager. Jeg tok test igår, negativ. Og jeg venter nok et par dager til.

Nå føler jeg meg som normalt. Kun tett i ene neseboret og små tett i det andre. Dette har sikkert ikke noe med symptomer å gjøre pga graviditet, men håret mitt er totalt anderledes. Det er mykt og glatt, og føles en smule tynt ut. Jeg har tykt og tørt/normalt hår til vanlig. Så jeg håper det kan ligge noe i det. For jeg håper jo alt jeg kjenner er syptomer på graviditet. :laughing001

Hadde murringer/stikkende følelse fra 7-8 dpo.
Positiv test 10 dpo.

Metallsmak i munnen.

Mannen syntes jeg kjentes varmere ut enn vanlig.

Disse tegnene var like før jeg fikk positiv test rundt 8-9 dpo.

8dpo - skikkelig stikkinger i magen rundt lunsj. Halsbrann fra kvelden. 10 dpo i dag og har testet positivt siden igår. Positiv digital i dag. Den jeg prøvde igår var ødelagt.

Med førstemann kjente jeg veldig på en sånn rar sult/uggen følelse selv om jeg nettopp hadde spist helt fra 5 dpo. Denne gangen merket jeg ingenting :p trodde skyggene på testene bare var tull, siden jeg følte meg helt normal :p

Begynte å mistenke noe rundt 7 dpo. Lite lyst på mat om morgenen og tror jeg hadde "festesmerter" en kveld jeg la meg. Våkner kokvarm et par dager før første skyggestrek. To dager etter det igjen fikk jeg første positive tester. Endte med at vi mistet, men det er jo en litt annen sak :)

Back
Topp