Tidlige tegn

Med første husker jeg jeg var i utdrikningslag rundt 10DPO og hadde ikke lyst på alkohol, drakk kanskje 2-3 glass vin ila 16timer-ish... Mannen og jeg hadde egentlig ikke troen på den pp, siden vi regnet med utredning mnd etter, så jeg tror ikke at lysten var borte pga håp om graviditet heller :P Da jeg likevel våknet fyllesyk morgen etter tenkte jeg det var på tide å ta en test.. :)

For ca én uke siden fikk jeg en svak rosa blødning. Etter den ble jeg øm på utsiden av puppene, og har vært veldig trøtt den siste uka. Testet positivt i dag :)

Ett par dager etter EL merket jeg det stakk i skjedeåpningen, dette kjente jeg ett par dager, samtidig som jeg ble plaget med svimmelhet, pluss litt kvalme. 6 dpo fikk jeg kramper i magen, dette holdt også på ett par dager, men ikke sammenhengende. Mye utflod hele veien. Støl i magen. Negativ test 9dpo hos legen, men positiv test via blod samme dag :smiley-bounce012

Førstemann her var uplanlagt, så jeg tenkte ikke over symptomer en gang før jeg stod der med en positiv test.

Symptomene jeg hadde da var at jeg var glovarm om natta, og at jeg døgnet rundt følte meg sinnsykt trøtt. Sovnet endelig før kjæresten min. Han snorket noe vanvittig, så det vat fint å sovne først husker jeg :laughing002

Kvalmen kom noe senere. Ømme bryster var jeg ikke plaget med i det svangerskapet...

For ca én uke siden fikk jeg en svak rosa blødning. Etter den ble jeg øm på utsiden av puppene, og har vært veldig trøtt den siste uka. Testet positivt i dag :)

Gratulerer så mye! Er selv 3 DPO, så prøver å følge litt med uten å skape for høye forhåpninger heller :joyful:

Gratulerer så mye! Er selv 3 DPO, så prøver å følge litt med uten å skape for høye forhåpninger heller :joyful:

Vet hvor lange de dagene er, så krysser fingrene for deg :) Hatt masse "symptomer" i tidligere pp uten å være gravid. Denne gangen var det festblødning og ømme pupper som bekreftet det, pleier ikke å ha mellomblødninger ellers, ikke ømme pupper heller :)

10dpo begynte med ømme pupper og strekk/stikking i magen. Like etter kom metallsmak i munnen etter natta. Tørrhet i munnen, våkne for do på natta. Sulten men ikke sulten. Søtsug forsvant i dagene etter. Og uggen følelse i kroppen, småkvalm og trøtt. Og fryser lett. Alt dette kom gradvis i de neste to dagene...så ingen tvil sa jeg tok testene...

Den andre gangen jeg ble gravid, gikk jeg på do 14 ganger på en dag... da var jeg bare 5-6 dager dpo, men var sikker på at jeg var gravid. Generelt har jeg bare hatt litt murringer og stikninger i magen, og en liten festeblødning begge gangene. Har egentlig ikke vært overrasket når testene har vært positive :) satser på en ny positiv test om noen dager, for nå er murringene tilbake!

11-12 dpo begynte mensmurringer, luft i magen og utmattende trøtthet da jeg ble gravid. Er ca 7 dpo i dag så håååper å kjenne det samme om noen dager :happy::happy:

Back
Topp