Tidlige symptomer

ch1987

Flørter med forumet
Noen her med tidligere symptomer? Sitter å venter på at noe skal skje så jeg føler meg litt gravid

Jeg har fryktelig vondt i puppene, hehe! Har hatt litt vondt i korsryggen også men bortsett fra det har jeg ikke merket så mange symptomer enda. Er veldig trøtt da, så blir tidlig kvelden her i huset for tiden

Trøtt, men kan fortsatt trene. Følelsen av at det stråler litt i brystpartiet. Vondt i korsryggen. Kvalm. Har alltid en isende følelse innimellom "utenpå" underlivet i uke 3 (veldig snodig) og så mensenmurringer som kommer og går. :rolleyes:

Jeg har lest litt at bekkenløsning kan bli verre og komme tidligere med nr 2, så jeg lurer litt på om det er det som kan være grunnen til at jeg har så vondt i korsryggen nå... Huff håper ikke det assa

eg har vondt i ryggen og litt sånn mensen smerter i magen. Blir også veldig uggen av å gå mye og er kun i uke 4 :p

Glemte å nevne super luktesans, det er liksom prikken på i'en når jeg kan lukte alle rundt meg på bussen sine kroppslukter. Den blandingen.. :(

Et tips ikke gå inn i Kicks eller andre butikker hvor de selger parfyme om du ikke vil stå og holde deg for nesa mens du venter på at det er din tur! :rolleyes: *flaut* ;)

Det jeg har lagt merket til enn så lenge er ømme bryster, halsbrann hele tiden, og litt uvel (kvalme som kommer i bølger).

Last edited:
Har vanvittig vondt i puppene :( håper det gir seg snart.. Bekkenløsning kan komme tidligere med nr 2 ja. Fikk bekkenløsning rundt uke 20 med nr 1, med nr 2 kom det ca i uke 12. Har hørt om et par stk som har kjent det i fra uke 5-6:eek: bare å krysse fingrene!!! Hehe

Kvalme. Derfor jeg testet. :)

Jeg har litt ømme bryster; innimellom kvalm/uvel og dårlig matlyst, og noe som føles som febertokter - ofte fulgt av høy puls og svimmelhet.

Jeg har bare hatt murringer i magen i dag, ellers ingenting! Men er nok litt tidlig enda tenker jeg:)

Ømme brystet og lett murring :)

Fant ut idag at jeg er gravid.. Dette ved å dusje og det kom melk ut brystene.. Har en sønn på 16 måneder ;)

Normalt at symptomene ikke er her enda 11 dpo? Vært gravid en gang tidligere og da hadde jeg ømme bryster og kviser i pannen!

Noen her som ikke sitter med halsbrann? Jeg hadde såååå mye halsbrann sist jeg var gravid som var i september. Men har det vært null. Hvorfor? :S

Back
Topp