Gratulerer så mye til dere Håper alt står bra til med alleFelix var 2565 og 45cm. 33cm rundt hode, så slettes ikke så gale for å være tidlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye til dere Håper alt står bra til med alleFelix var 2565 og 45cm. 33cm rundt hode, så slettes ikke så gale for å være tidlig
Gratulerer så masse!Jeg hadde termin 1. September, men Felix hadde det travelt og kom til verden i går. Litt tidlig, men alt virker normalt og har fått ha han med oss på barsel hele tiden.
Styrtfødsel hvor jeg gikk fra litt riesmerte til gutten ute på under 3 timer. Topp form etter fødsel så nå er det bare å bli kjent med lillegutt
Gratulerer så myeJeg hadde termin 1. September, men Felix hadde det travelt og kom til verden i går. Litt tidlig, men alt virker normalt og har fått ha han med oss på barsel hele tiden.
Styrtfødsel hvor jeg gikk fra litt riesmerte til gutten ute på under 3 timer. Topp form etter fødsel så nå er det bare å bli kjent med lillegutt
Gratulerer så mye!Jeg hadde termin 1. September, men Felix hadde det travelt og kom til verden i går. Litt tidlig, men alt virker normalt og har fått ha han med oss på barsel hele tiden.
Gratulerer!!!Lillegullet vårt kom i natt,men akutt keisersnitt, jeg ligger på.observasjon. Så ikke fått sett han ennå. Men han har det bra <3
Gratulerer så myeJeg hadde termin 1. September, men Felix hadde det travelt og kom til verden i går. Litt tidlig, men alt virker normalt og har fått ha han med oss på barsel hele tiden.
Takk joda, det går no etter forholda bra. Er innlagt på nyfødt intensivavdeling og treng hjelp med pust og mat går stadig framover og me tenker å måtte vera her til september eller slutten av augustGratulere hvordan går det med han?
Gratulerer så mye Håper alt går bra med dereFødte 25.05.15
Gratulerer så mye <3Gratulerer så mye Håper alt går bra med dere
Jeg hadde termin 1. September, men Felix hadde det travelt og kom til verden i går. Litt tidlig, men alt virker normalt og har fått ha han med oss på barsel hele tiden.
Fødte 25.05.15
6. SeptemberOi! Når var termin? Gratulerer med et lite nurk! <3
Oi det var tidlig. Hvordan går det med babyen?Fødte 25.05.15
Hei! Ja, veldig tidlig no går det ganske bra, han får litt hjelp med pusten og me øver oss på amming han var heldigvis stor for alderen; 800 gram og 34 cm, så det han har hatt mest problem med ei pusten pga umodenhet. Har vore på nyfødt intensivavdeling i 10 veker no, planen er foreløpig å vera her nær termin i september om han får til å puste og ete sjølv før dette, får me reise heim førOi det var tidlig. Hvordan går det med babyen?