Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye!Jeg hadde termin 1. September, men Felix hadde det travelt og kom til verden i går. Litt tidlig, men alt virker normalt og har fått ha han med oss på barsel hele tiden.
Styrtfødsel hvor jeg gikk fra litt riesmerte til gutten ute på under 3 timer. Topp form etter fødsel så nå er det bare å bli kjent med lillegutt
Gratulerer så mye <3Jeg hadde termin 1. September, men Felix hadde det travelt og kom til verden i går. Litt tidlig, men alt virker normalt og har fått ha han med oss på barsel hele tiden.
Styrtfødsel hvor jeg gikk fra litt riesmerte til gutten ute på under 3 timer. Topp form etter fødsel så nå er det bare å bli kjent med lillegutt
Gratulerer så myeJeg hadde termin 1. September, men Felix hadde det travelt og kom til verden i går. Litt tidlig, men alt virker normalt og har fått ha han med oss på barsel hele tiden.
Jeg hadde termin 1. September, men Felix hadde det travelt og kom til verden i går. Litt tidlig, men alt virker normalt og har fått ha han med oss på barsel hele tiden.
Lillegullet vårt kom i natt,men akutt keisersnitt, jeg ligger på.observasjon. Så ikke fått sett han ennå. Men han har det bra <3
Gratulerer så masse med guttenJeg hadde termin 1. September, men Felix hadde det travelt og kom til verden i går. Litt tidlig, men alt virker normalt og har fått ha han med oss på barsel hele tiden.
Gratulerer!Jeg hadde termin 1. September, men Felix hadde det travelt og kom til verden i går. Litt tidlig, men alt virker normalt og har fått ha han med oss på barsel hele tiden.
Gratulerer!! :-D Tenk at nå begynner de mest utålmodige å komme.. Hvor stor var han?