Tidlige septemberbarn

Jeg er så spent på hvem det er som får det første septemberbarnet :) Føler at vi nettopp var i januar og september var evig langt unna.. og nå sitter vi her og det er snart vår tur :)

Her håpe vi på at h*n hold seg inne ihvertfall en mnd til...termin helt i slutten av september, men legene trur ikke æ går så lenge...
igår va kynnera så kraftig og regelmessig at æ va I tvil om d va kynnera eller rie...heldigvis ga d seg litt, men kontroll snart på sykehuset...

Er ikke noen september babyer som har kommet på andre forumer jeg er på heller. Men har vært en del som har vært innlagt siste ukene, så nærmer seg nok for noen nå!

Sniker litt fra Oktober :P

Hos oss vet jeg det er 3 som er født, 2 født for tidlig(som da døde) og ei som ble født i uke 25(?) som lever i beste velgående! :rolleyes::D

Sniker litt fra Oktober :P

Hos oss vet jeg det er 3 som er født, 2 født for tidlig(som da døde) og ei som ble født i uke 25(?) som lever i beste velgående! :rolleyes::D

Så fælt med de to! Jeg tenker at nå er vi heldigvis så langt at det med stoor sannsynlighet vil gå bra uansett, men det kan være tøft med premature barn.. Jeg har sagt til hu mi at hun kan få komme et par uker før ;-)

Så fælt med de to! Jeg tenker at nå er vi heldigvis så langt at det med stoor sannsynlighet vil gå bra uansett, men det kan være tøft med premature barn.. Jeg har sagt til hu mi at hun kan få komme et par uker før ;-)
Jaa :)

Det er hvertfall ei som har født i uke 30, i begynnelsen av juli, men vet ikke om hun er her på forumet, jeg så det på den ene fbgruppa :p

Lillegullet vårt kom i natt,men akutt keisersnitt, jeg ligger på.observasjon. Så ikke fått sett han ennå. Men han har det bra <3
Gratulerer så masse!! Håper det ikkje tar for lang tid før du får sett han :)

Back
Topp