Vi har ingen som har født allerede? Jeg har sett på noen av de andre gruppene at de alle har noen som har født for tidlig.. Og det har heldigvis gått bra! Men jammen er det godt hvis mageboerne våre holder seg inne en stund til <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker litt fra Oktober
Hos oss vet jeg det er 3 som er født, 2 født for tidlig(som da døde) og ei som ble født i uke 25(?) som lever i beste velgående!
JaaSå fælt med de to! Jeg tenker at nå er vi heldigvis så langt at det med stoor sannsynlighet vil gå bra uansett, men det kan være tøft med premature barn.. Jeg har sagt til hu mi at hun kan få komme et par uker før ;-)
Lillegullet vårt kom i natt,men akutt keisersnitt, jeg ligger på.observasjon. Så ikke fått sett han ennå. Men han har det bra <3
Gratulerer så myeLillegullet vårt kom i natt,men akutt keisersnitt, jeg ligger på.observasjon. Så ikke fått sett han ennå. Men han har det bra <3
Gratulerer så masse!! Håper det ikkje tar for lang tid før du får sett hanLillegullet vårt kom i natt,men akutt keisersnitt, jeg ligger på.observasjon. Så ikke fått sett han ennå. Men han har det bra <3
Gratulerer så mye med den lille Håper alt står bra til med dere alle!Lillegullet vårt kom i natt,men akutt keisersnitt, jeg ligger på.observasjon. Så ikke fått sett han ennå. Men han har det bra <3