Tidlig vannavgang..

Der er litt, men ikke så mye.. Bor i sogn og fjordane..
Det gjør jeg også! Viss du har vert til konsultasjon i Førde, så KREV tur til Haukeland! Vi fikk andre beskjeder på Haukeland enn i Førde. Er verdt en tur for å få spesialister til å se på det! Lykke til!!
 
Uff:( hadde aldri hørt om dette engang før. Ikke gi opp. Forhør deg flere steder før du gir opp. Krysser fingrene for begge to! <3
 
Tusen takk for all støtte. Nå blir det kontroll på sykehuset hver uke fremover. Har fått streng beskjed om å holde meg helt i ro og å ha ekstremt god intimhygiene. Nå er det infeksjon som må unngås. Vi skal til Haukeland å snakke med barnelege om 2 uker, så da faller nok dommen på hvilke sjangser denne babyen kan ha på utsiden etter å ha ligget så lenge uten noe særlig fostervann..
Det var veldig kjekt å lese at det fortsatt er håp. Ønsker dere virkelig lykke til i disse tunge dager!! Gå hjem, lei deg masse filmer, les masse bøker, kjøp deg masse godt og parker på sofaen/ sengen !!!! Og husk ikke beveg deg !lykke til!!!!
 
Det var ei på en av disse seriene der de følger en fødeavdeling over tid på tv som hadde det, hun lå innlagt litt på trass uten at de hadde stor tro på henne, og hadde regelmessig ul og oppfølging

Den ungen ble født prematur det ble den, men hun lå leeenge i sengeleie mener jeg å huske.
 
Det gjør jeg også! Viss du har vert til konsultasjon i Førde, så KREV tur til Haukeland! Vi fikk andre beskjeder på Haukeland enn i Førde. Er verdt en tur for å få spesialister til å se på det! Lykke til!!
Har vært i førde ja, følte ikke jeg ble undersøkt ordentlig i det hele tatt! Skal tilbake på fredag så da skal jeg heller si det!
 
Det var ei på en av disse seriene der de følger en fødeavdeling over tid på tv som hadde det, hun lå innlagt litt på trass uten at de hadde stor tro på henne, og hadde regelmessig ul og oppfølging

Den ungen ble født prematur det ble den, men hun lå leeenge i sengeleie mener jeg å huske.


Ja, og ho hadde også miste mange barn i magen :( Lurer på om hun i vertfall fikk 2 som overlevde til slutt :) Og lå i mange uker/ mnd på sykehuset, fikk kun gå på do..
 
Har vært i førde ja, følte ikke jeg ble undersøkt ordentlig i det hele tatt! Skal tilbake på fredag så da skal jeg heller si det!


Fritt sjukehusvalg, så du får bare si at du skal til Bergen! Det er ditt barn, og du bestemmer <3 Håper håper håper, det går bra <3

Jeg er også via førde sjukehus ( men bor 2,5 t unna)
 
Har vært i førde ja, følte ikke jeg ble undersøkt ordentlig i det hele tatt! Skal tilbake på fredag så da skal jeg heller si det!
Følte de var lite kompetente på området i Førde. Jeg kjeftet meg til en tur til Haukeland. Håper det blir verdt det, ser lysere ut så langt vertfall. Send meg gjerne en pm om du ønsker det.
 
Følte de var lite kompetente på området i Førde. Jeg kjeftet meg til en tur til Haukeland. Håper det blir verdt det, ser lysere ut så langt vertfall. Send meg gjerne en pm om du ønsker det.
Ja det er det jeg føler også.. Gyn satt ulproben på magen i sånn ca 1,5 min og konkluderte med at vi ikke måtte få forhåpninger i det hele tatt, for dette så ikke bra ut.
 
Ja det er det jeg føler også.. Gyn satt ulproben på magen i sånn ca 1,5 min og konkluderte med at vi ikke måtte få forhåpninger i det hele tatt, for dette så ikke bra ut.
Håper du kommer deg til ultralydinstituttet på Haukeland, de har topp kompetanse!
 
Fritt sjukehusvalg, så du får bare si at du skal til Bergen! Det er ditt barn, og du bestemmer <3 Håper håper håper, det går bra <3

Jeg er også via førde sjukehus ( men bor 2,5 t unna)
Førde og Haukeland ligger i samme helseregion så da kan en velge fritt uten at det går under fritt sykehusvalg :) Så vil hun dit, får hun det heldigvis :)
 
Ønsker dere begge masse lykke til, og stå på kravene slik dere blir henvist til de sykehusene som har mest kompetanse på dette.
 
Åh så godt å høre at det er håp, det bør du absolutt klamre deg til!☺️
Krysser fingrene for at dette går veien for deg, masse lykke til
 
Nå tar vi dag for dag og håper på det beste♡
 
Back
Topp