Tidlig vannavgang..

Nufletufsa

Forumet er livet
Har fått påvist tidlig vannavgang, så viss ikke kroppen setter i gang prosessen selv, blir det fødsel neste helg/uka etter...


Takk for meg...
 
Nei så utrolig trist :(

Masse masse lykke til❤️
 
Å nei, så grusomt:( Vet de noe om hvorfor det har skjedd? Er det ingen sjans for at det kan gå bra?❤️
 
Neimen herregud s trist å høre. Er det ingenting de kan gjøre? Det må være helt forferdelig å få en sånn beskjed.
 
Ingenting å gjøre så tidlig..

Ble oppdaget pga blødning..

Føler meg helt tom nå..
 
Ånei så trist og vondt :-( sender stor klem til deg <3
 
Så vondt og urettferdig :-( Sender deg mange klemmer <3
 
Å neii :( Så forferdelig. Merkelig at det er absolutt ingenting de kan gjøre? Forstår du er helt tom nå. Dette var skikkelig meningsløst og unødvendig :( :(
 
Ufattelig trist å høre :( er helt utrolig at det skjer og at det ikke går an å gjøre noe med det, er så urettferdig! :(
 
Vil sende deg en stor klem, selv om det ikke hjelper så mye i den situasjonen dere er i nå :(
Har tenkt på deg helt siden du skreiv innlegget her . Dette var helt utrolig urettferdig ! Håper du/dere har trygge gode folk å støtte deg/dere på i tiden som kommer ❤️
 
Nei, så trist! :'( Sender deg masse klemmer! <3
 
Så trist å urettferdig, kan ikke forestille meg hvor tungt dere må ha det nå :( Mange gode klemmer fra meg <3 <3
 
Ånei. :( visste ikke at det var noe som kunne skje... Håper at kroppen din plutselig snur og at alt går bra istedenfor. Så ufattelig urettferdig at noe sånt kan skje :( masse lykke til!
 
Vet ikke hva jeg skal si men stooor klem ❤️
 
Back
Topp