Tidlig vannavgang..

Dag etter dag. En om gangen. Håpet må man beholde, selv om bekymringene er store. Det er mye som kan gå galt, men håpet er den lille muligheten for at det går bra
 
Dag etter dag. En om gangen. Håpet må man beholde, selv om bekymringene er store. Det er mye som kan gå galt, men håpet er den lille muligheten for at det går bra
Det er sant! Skal ikke gi opp håpet selv om veien er lang!
 
18 uker idag. Men vi har vært på sykehuset idag og har fått nytt håp <3 baby har nok fostervann til å klare seg foreløbig, så nå krysser vi alt som krysses kan for gullet vårt <3
Ååå so flott å høyre! ❤ Kryssa alt som går ann å krysse for dåkke! MASSE LYKKE TIL! :)
 
Det er bare å stå på sitt og krev hjelp/oppfølging. Er i bergen, rikshospitalet og st.olavs de er best på slikt og ekstrempremature.

Viktig med å være veldig rolig, ligge mest mulig, ikke løfte noe osv.. Absolutt ungå alt som gir kynnere. Og veldig viktig å drikke mye slik at fostervannsproduksjonen er optimal. Når dere nærmer dere uke 23/24, så er det mulig å få lungemodningsprøyter og riehemmende.

Så lenge det er liv, er det håp. Krysser virkelig fingrene for dere jilsen en som har vært i deres sko før
 
Tenker på deg!! :-'( <\3 </3
 
18 uker idag. Men vi har vært på sykehuset idag og har fått nytt håp <3 baby har nok fostervann til å klare seg foreløbig, så nå krysser vi alt som krysses kan for gullet vårt <3

Vil berre seie at eg tenke på deg ❤ Mista sjølv i veke 20 so eg veit korleis de føles :/ Håpa at du har noken rundt deg som kan passa godt på deg i de tunge tida.
 
Last edited:
Vil berre seie at eg tenke på deg ❤ Mista sjølv i veke 20 so eg veit korleis de føles :/ Håpa at du har noken rundt deg som kan passa godt på deg i de tunge tida.
Vår gabriel ble født igårkveld i uke 19. Helt perfekt er han! Heldigvis har vi masser av støtte, men jævlig er det. :(
 
<3
 
Vår gabriel ble født igårkveld i uke 19. Helt perfekt er han! Heldigvis har vi masser av støtte, men jævlig er det. :(
Vet ikke hva jeg skal si, annet enn at jeg tenker på deg og familien din ♡ utenkelig. Gabriel er et vakkert navn ♡ fint at dere har mange gode mennesker rundt dere.
 
Ånei :( nydelig navn til en nydelig engel <3 håper dere blir godt tatt vare på.
 
Back
Topp