Tidlig ultralyd

Har otul i dag, er nå 13+1. Hvor snille pleier de å være med å bekrefte kjønn etter deres erfaringer? Vet de ikke skal se etter det, og heller se på avvik, men man er jo så spent, men redd de skal være sure og gretne
Min var ikke sur og sa at hun kunne se på det mot slutten av timen. Hun sa at det var for tidlig å si noe helt sikkert (jeg var 13+1), men at det så ut som ei jente. Hun presiserte igjen at det var for tidlig å fastslå kjønnet med 100 % sikkerhet.

Bare veldig nysgjerrig, sidenxjeg ikke er god på å se det selv, hvordan gjetter du om nub ikke er tydelig? Jordmor sa h*n lå i vanskelig posisjon for å se klart

Bare veldig nysgjerrig, sidenxjeg ikke er god på å se det selv, hvordan gjetter du om nub ikke er tydelig? Jordmor sa h*n lå i vanskelig posisjon for å se klart
Deler av nub, men ikke hele er synlig. Og ene bildet er noe bedre å gjette ut fra plassering av andre ting som blære, nyre, ryggrad.

Hvordan fikk du svaret? Jeg tok dagen etter deg, men ikke hørt noe enda :nailbiting:
Fikk svaret på Helsenorge, med varsel i appen om at jeg hadde fått en ny melding :happy: Der fikk jeg også svar for to år siden. Da tok det bare 5 dager fra prøven ble tatt til jeg fikk svar. Nå tok det 9 dager. Mine prøver blir først sendt til ett sykehus i nabobyen, for så at de blir fraktet videre til UNN.

Fikk svaret på Helsenorge, med varsel i appen om at jeg hadde fått en ny melding :happy: Der fikk jeg også svar for to år siden. Da tok det bare 5 dager fra prøven ble tatt til jeg fikk svar. Nå tok det 9 dager. Mine prøver blir først sendt til ett sykehus i nabobyen, for så at de blir fraktet videre til UNN.
Tusen takk for svar, tror ikke Helse Nordmøre og Romsdal er en del av de som sender svar i helsenorge ut ifra det jeg har lest dessverre :arghh:

Back
Topp